.

Beantwoord

iPhone geeft aan Geen service, wat kan ik doen?

  • 13 March 2015
  • 1 reactie
  • 1483 Bekeken

Sinds 2,5 dag kan ik niet meer bellen/sms. Melding geen service. Heb prepaid, voldoende beltegoed. Simkaart al uit m'n iPhone 4s gehad. Deed het wel in Samsung. Daarna weer in iPhone. Helaas weer melding geen service. Help! Ik rij elke dag met fiets 10 km. Ook op school geen bereik. Dus niet alleen thuis.
icon

Beste antwoord door Charlene 15 March 2015, 14:29

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hoi steven3006,

Welkom op het forum :)
Ik heb je topic even verplaatst naar het Subforum Bellen, omdat andere mensen met dezelfde vraag je topic dan sneller kunnen vinden.

Ik heb je aansluiting nagekeken. Je hebt inderdaad nog voldoende beltegoed, en de simkaart staat actief op het netwerk.
Je geeft aan dat de simkaart het wel doet in een Samsung telefoon en niet in je iPhone. Dan is er met je aansluiting dus niets mis, maar zit het ergens in je iPhone niet goed.
Zou je daarom eens op de aan/uit knop samen met de ronde knop willen drukken? Inhouden tot het appeltje verschijnt. Je doet dan een reset, maar raakt geen gegevens kwijt.
Als dat niks oplevert, kun je je telefoon dan eens synchroniseren met iTunes? Wellicht is er een update nodig?

Ik hoor graag van je of je iets aan deze tips hebt gehad.
Laat je het hier weten?

Groetjes,
Charlene

Reageer