Skip to main content
Beantwoord

iPhone doorschakelen niet mogelijk

• May 22, 2026
  • 2 reacties
  • 5 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,

Ik probeer mijn Simyo e-sim door te schakelen naar ons kantoornummer maar dit lukt niet op de volgende twee manieren:

1. Instellingen > telefoon > doorschakelen: cirkel blijft draaien
  1. Activeren: *21*[telefoonnummer][groene beltoets: volgende foutmelding

Mijn iPhone zit op de laatste iOS versie.

Beste antwoord door Shaniqua

Hi ​@RobCoenenAgrippa,

Vervelend dat het doorschakelen niet lukt! Dit kan soms gebeuren door een probleem met de netwerkverbinding. Controleer eerst of je e-sim actief is en of je goed bereik hebt. Probeer daarna het volgende:

• Zet je iPhone helemaal uit en weer aan.
  • Controleer of je het nummer in het juiste formaat invoert bij de code: 21[volledig kantoornummer, inclusief netnummer]# en druk dan op de beltoets.
  • Zorg dat je geen actieve doorschakeling of “Niet storen” aan hebt staan.
  • Test eventueel je simkaart in een ander toestel om te kijken of het daar wel lukt.

Werkt het nog steeds niet? Laat het me weten door een privébericht te sturen, dan kan ik het verder laten onderzoeken. 

Groetjes,
Shaniqua

2 reacties

Shaniqua
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • antwoord
  • May 22, 2026

Hi ​@RobCoenenAgrippa,

Vervelend dat het doorschakelen niet lukt! Dit kan soms gebeuren door een probleem met de netwerkverbinding. Controleer eerst of je e-sim actief is en of je goed bereik hebt. Probeer daarna het volgende:

• Controleer of je het nummer in het juiste formaat invoert bij de code: 21[volledig kantoornummer, inclusief netnummer]# en druk dan op de beltoets.
  • Test eventueel je simkaart in een ander toestel om te kijken of het daar wel lukt.

Werkt het nog steeds niet? Laat het me weten door een privébericht te sturen, dan kan ik het verder laten onderzoeken. 

Groetjes,
Shaniqua

Forum|alt.badge.img

Hi ​@RobCoenenAgrippa,

Groetjes,
Shaniqua

✅ e-sim actief

✅ herstart van toestel

✅ meermaals en in verschillende varianten geprobeerd

✅ er is geen actieve doorschakeling of niet storen

✅ betreft een e-sim dus deze deactiveren, in ander toestel activeren, dan weer deactiveren en weer activeren op mijn toestel is geen doen