Skip to main content
antwoord

Inkomende oproepen overzicht

• October 12, 2025
  • 5 reacties
  • 37 Bekeken

Goedendag. Kan ik misschien ergens een lijst downloaden van inkomende oproepen incl. mensen die je geprobeerd hebben te bellen? Dit als bewijs dat iemand je juist niét heeft gebeld.

Beste antwoord door JanD

Beste ​@hardenberg via Simyo kan dat niet, die gegevens zul je zelf uit je eigen mobiele en/of vaste telefoon moeten halen.

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

5 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • antwoord
  • October 13, 2025

Beste ​@hardenberg via Simyo kan dat niet, die gegevens zul je zelf uit je eigen mobiele en/of vaste telefoon moeten halen.

JanD
  • Forum Expert
  • October 13, 2025

Beste ​@hardenberg aanvulling op mijn 1e reactie.

Je kunt de bewijslast ook omdraaien.

Gebelde nummer worden maandelijks vermeld op de factuur en worden maximaal een half jaar bewaard door Simyo i.v.m. de AVG.

Je kunt aan de betreffende firma of persoon vragen d.m.v. zijn/haar/hun factuur aan te tonen dat zij jou juist wel of niet gebeld hebben.

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • October 13, 2025

Hoi Hardenberg,

Welkom op het Simyo Forum en bedankt voor je vraag! 😊

Ik zie dat JanD al een heel duidelijk en helpend antwoord heeft gegeven, bedankt ​@JanD ! 🙏
Het klopt inderdaad dat wij in ons systeem alleen de uitgaande gesprekken registreren die onder jouw aansluiting vallen. Inkomende gesprekken worden niet opgeslagen, omdat deze geen invloed hebben op je abonnement of kosten (binnen NL, zone 1).

Zoals JanD ook al aangaf, kun je de inkomende gesprekken alleen terugvinden in de oproepenlijst van je telefoon. Dat kan inderdaad lastig zijn als bewijs, omdat oproepen daar handmatig verwijderd kunnen worden. Daarom is het een goed idee om de andere persoon te vragen zijn of haar lijst met uitgaande gesprekken op te vragen bij de betreffende provider. Daarmee kun je mogelijk beter aantonen dat er (geen) contact is geweest.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het gerust weten.

Groetjes,
Tessanne

• auteur
  • Beginner
  • October 13, 2025

Hartelijk dank aan jullie beiden, hier heb ik veel aan gehad 🙏👍

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • October 13, 2025

Super, graag gedaan! Dan sluit ik voor nu dit topic aangezien je vraag is beantwoord. Heb je nog een andere vraag? Open gerust een nieuw topic. :)