Beantwoord
Inkomende gesprekken worden na 10 seconden afgekapt. Waar kan dit aan liggen?
Als mensen mij bellen komt het regelmatig voor dat gesprekken na tien seconden worden afgekapt. Dit is alleen het geval bij inkomende gesprekken. Uitgaande gesprekken gaan probleemloos. Waar kan dit aan liggen? SIM kaart? Als ik daarna meteen door dezelfde persoon wordt teruggebeld is het gesprek probleemloos.
Beste antwoord door Samantha
Hoi Mormel,
Ojee, dat is wel vervelend zeg! Om dit in de toekomst te voorkomen, heb ik je simkaart een reset gegeven. Hiermee worden de instellingen opnieuw ingesteld op het netwerk. Kun je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Hopelijk gebeurt dit daarna niet meer.
Mocht het toch nog gebeuren, stop dan je simkaart even in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon. Laat je op beide nummers bellen. Zo kunnen we zien of dit ligt aan je simkaart, of aan je telefoon. Met deze informatie kunnen we je daarna beter verder helpen.
Hou je ons op de hoogte?
Groetjes,
Samantha
Bekijk originele reactieOjee, dat is wel vervelend zeg! Om dit in de toekomst te voorkomen, heb ik je simkaart een reset gegeven. Hiermee worden de instellingen opnieuw ingesteld op het netwerk. Kun je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Hopelijk gebeurt dit daarna niet meer.
Mocht het toch nog gebeuren, stop dan je simkaart even in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon. Laat je op beide nummers bellen. Zo kunnen we zien of dit ligt aan je simkaart, of aan je telefoon. Met deze informatie kunnen we je daarna beter verder helpen.
Hou je ons op de hoogte?
Groetjes,
Samantha
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.