Ojee, dat is wel vervelend zeg! Om dit in de toekomst te voorkomen, heb ik je simkaart een reset gegeven. Hiermee worden de instellingen opnieuw ingesteld op het netwerk. Kun je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Hopelijk gebeurt dit daarna niet meer.
Mocht het toch nog gebeuren, stop dan je simkaart even in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon. Laat je op beide nummers bellen. Zo kunnen we zien of dit ligt aan je simkaart, of aan je telefoon. Met deze informatie kunnen we je daarna beter verder helpen.
Hou je ons op de hoogte?
Groetjes,
Samantha
Wat vervelend dat de telefoon er na een aantal seconden mee stopt!
Is er echt geen mogelijkheid om de simwissel uit te voeren? Wellicht met een familielid, vriend, buurman?
Groetjes,
Caspar
Ervaar je dit probleem nog steeds? Als dat zo is, is er een mogelijkheid om met iemand anders de simkaart-ruil te doen? Het hoeft dus niet met je vriendin te zijn, maar het kan ook een ander zijn. Als je niemand anders kent, kun je ook langs een telefoonwinkel lopen. Zij hebben altijd mobieltjes voor deze test liggen.
Laat je het me weten?
Groetjes,
Jihane
Oei, dat is balen. Ik hoop dat de problemen met je nieuwe simkaart zijn opgelost. Laat je weten of het hiermee beter gaat?
Groetjes,
Samantha
Ik vind het ontzettend vervelend dat dit probleem blijft bestaan!
Zoals Ron H opmerkte, begint het er sterk op te lijken dat het probleem aan je telefoon ligt.
Ik zou je graag willen vragen om toch een kruistest uit te voeren. Hiervoor plaats jij een andere simkaart in jouw telefoon en jouw simkaart in een andere telefoon. Op deze manier kunnen wij namelijk vaststellen of het echt aan je telefoon ligt. Deze test kun je eventueel uitvoeren in een telefoonwinkel.
Laat je ons weten wat hiervan de uitkomst is?
@ Ron H, bedankt!
Groetjes,
Asma
Ik heb dit probleem ook.
Kruistest uitgevoerd.
Simkaart doet het in een andere telefoon wel.
Andere simkaart in de telefoon doet het ook.
Weer terug gewisseld, en het probleem was er nog steeds.
Het rare is, dat het probleem zich niet bij alle inkomende gesprekken voordoet.
Als we met de vaste lijn bellen lijkt het altijd fout te gaan.
Wanneer mijn man mij belt met zijn mobiel, gaat het goed.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat de verbinding na een korte tijd wegvalt! Ik heb even meegekeken op je aansluiting en ik zie dat je simkaart al een lange tijd meegaat! Ik zou graag een reset op je simkaart willen uitvoeren. Dit heft namelijk enige blokkades op! Mocht het probleem na de de reset nog steeds aanhouden dan stuur ik je graag een nieuwe simkaart op.
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan voer ik de reset graag voor je uit .
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.