.

Beantwoord

Ingegeven Nummerbehoud is voorbij nog geen overstap gehad.

  • 9 April 2013
  • 4 reacties
  • 684 Bekeken

Hallo Simyo, 

Had ongeveer 1 maand geleden opgegeven dat ik een abbo wilt nemen bij jullie met de nummerbehoud service.
Hier had ik op gegeven dat de overstap op 8 april gedaan zou worden.

Kreeg één dag na het bestellen van het product een mail met daarin:

"Het overzetten zal gebeuren op: 12-04-2013

Eén dag voordat je nummer wordt overgezet, sturen we je nog een herinnering per e-mail. Heb je vragen over het overzetten van je nummer, kun je ons bereiken via porteringen@simyo.nl. Let op: een annulering dien je uiterlijk 48 uur voor de overzetting door te geven."

Verwachte al dat het niet de 12e zal gebeuren. Maar inmiddels is het voorbij 8 april en heb nog steeds geen mail gekregen wat betreft het overzetten.

Wanneer kan ik verwachten dat dit gaat gebeuren of ben ik te ongeduldig? 

Mvg,
Zwetje
icon

Beste antwoord door Zwetje 9 April 2013, 11:22

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Het kan zijn dat de mail in de spamfilter zit, dit is vaker gebeurd.
Het kan zijn dat de mail in de spamfilter zit, dit is vaker gebeurd.


Dat begrijp ik, maar heb wat ik al zei geen mail ontvangen. Want had Simyo al goedgekeurd als afzender. Tevens houd ik wel de spambox in de gaten. nog niets ontvangen.
Besef me nu pas dat er 04 (April) stond. Las 't te snel dacht dat er 03 stond 🙂 mijn excuses, Topic kan gesloten worden...
Reputatie 2
Badge +4
Besef me nu pas dat er 04 (April) stond. Las 't te snel dacht dat er 03 stond 🙂 mijn excuses, Topic kan gesloten worden...

Hoi Zwetje,

Ik ben blij om te vernemen dat het duidelijk is wanneer je nummer zal worden overgezet: dit zal op 12 april gebeuren. Dit wordt tevens de ingangsdatum van je Simyo abonnement. Ik wens je alvast veel plezier met je abonnement.

Groetjes,

Manisha

Reageer