Edit 24 april 2018: De informatie in dit topic is inmiddels verouderd. Uitleg en informatie over nummerbehoud vind je in dit topic.
Hallo allemaal,
Ik kwam er ineens achter dat mijn simyo abbo afloopt op 2 september. Nu wil ik graag overstappen naar Simpel niet omdat ik intevreden ben over simyo maar gewoonweg omdat simpel op het moment een hele mooie actie heeft lopen.
Ik ben er inmiddels achter dat simyo het abbonoment stilzwijgend met 1 maand verlengt. Maar kan iemand mij vertellen hoelang de overstap met nummerbehoud zal duren? Hier kan ik nergens wat over vinden terwijl het toch wel belangrijk is voor de overstap.
Kan iemand mij vertellen hoe het in zijn werk gaat? En hoe ik dit aan moet pakken?
Hopelijk kan iemand mij antwoord geven op mijn vragen.
Groetjes,
Footprint
Bladzijde 1 / 1
Hallo Footprint,
Welkom op het Simyo Forum.
Jammer dat je bij Simyo weg wil. Je weet dat je bij Simpel niet je bundels kunt verhogen en verlagen en je echt 2 jaar aan de zelfde bundels vast zit en misschien hoge buiten bundel kosten en je bij Simyo maandelijks je bundels kunt aanpassen en MB's kunt bijkopen?
Je kunt bij Simpel een contract afsluiten en nummerbehoud aanvragen.
Op de dag dat Simpel je nummer overneemt stopt ook je contract bij Simyo.
Stel. Simpel neemt je nummer op 15 oktober over. Dan stopt ook per 15 oktober je abonnement bij Simyo.
Zeg niet zelf je abonnement op bij Simyo als je je nummer mee wilt nemen. Dit kan nare verassingen voorkomen.
Heb ik je zo goed geholpen?
Welkom op het Simyo Forum.
Jammer dat je bij Simyo weg wil. Je weet dat je bij Simpel niet je bundels kunt verhogen en verlagen en je echt 2 jaar aan de zelfde bundels vast zit en misschien hoge buiten bundel kosten en je bij Simyo maandelijks je bundels kunt aanpassen en MB's kunt bijkopen?
Je kunt bij Simpel een contract afsluiten en nummerbehoud aanvragen.
Op de dag dat Simpel je nummer overneemt stopt ook je contract bij Simyo.
Stel. Simpel neemt je nummer op 15 oktober over. Dan stopt ook per 15 oktober je abonnement bij Simyo.
Zeg niet zelf je abonnement op bij Simyo als je je nummer mee wilt nemen. Dit kan nare verassingen voorkomen.
Heb ik je zo goed geholpen?
Hoi Footprint, welkom op het Simyo forum 🙂.
Ook ik vind het erg jammer om te lezen dat je overstapt naar een nieuwe provider. Aan het antwoord dat maikel.twinnie heb ik maar een klein puntje toe te voegen; Je hebt een maand opzegtermijn. Als je bijvoorbeeld vandaag een bestelling doet, geef dan aan dat je nummer op 25-09 overgenomen kan worden.
Is het antwoord zo duidelijk?
Groetjes, Tiury
Bedankt maikel.twinnie!
Ook ik vind het erg jammer om te lezen dat je overstapt naar een nieuwe provider. Aan het antwoord dat maikel.twinnie heb ik maar een klein puntje toe te voegen; Je hebt een maand opzegtermijn. Als je bijvoorbeeld vandaag een bestelling doet, geef dan aan dat je nummer op 25-09 overgenomen kan worden.
Is het antwoord zo duidelijk?
Groetjes, Tiury
Bedankt maikel.twinnie!
Heel duidelijk bedankt voor jullie antwoorden!
Hoi Footprint,
Graag gedaan namens Maikel.twinnie & Tiury 🙂 Als je nog hulp nodig hebt, geef je dan een seintje?
Groetjes,
Angela
Graag gedaan namens Maikel.twinnie & Tiury 🙂 Als je nog hulp nodig hebt, geef je dan een seintje?
Groetjes,
Angela
Zal ik doen heel erg bedankt! 🙂
Helemaal goed! Graag gedaan nogmaals :)
Groetjes,
Angela
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.