Ik wil graag overstappen aan het eind van mijn abonnement bij Ben. Ik heb nu eSIM van Ben en wil straks ook eSIM van Simyo. Hoe gaat dat precies met nummerbehoud in zo'n geval?
Hi
Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te horen dat je over wilt stappen naar Simyo!
Je kunt 120 dagen voordat je huidige contract afloopt alvast je abonnement bij ons aanvragen. Via onze website kun je de bestelling plaatsen hiervoor. Tijdens de aanvraag kun je kiezen voor eSIM in plaats van een fysieke simkaart. Wij versturen ook een verificatiecode per sms voor je nummerbehoud, deze code dien je dan naar ons terug te sms’en of je geeft de code via onze website door. Per e-mail zul je dan verder geïnformeerd worden over je nummerbehoud, het is dus belangrijk dat je je mail in de gaten houdt. Als je nummerbehoud is goedgekeurd, regelen wij de opzegging van je huidige abonnement. Meer informatie over nummerbehoud kun je eventueel op onze website vinden.
Mocht je nog vragen hebben hierover, dan hoor ik het graag!
Groetjes,
Roeqajja
Dus het kan wel van esim naar esim overstappen. Ik hoef dan niet eerst een plastic simkaart aan te vragen?
Dus het kan wel van esim naar esim overstappen. Ik hoef dan niet eerst een plastic simkaart aan te vragen?
Je kunt van eSim naar eSim overstappen. Nadat nummerbehoud is voltooid en de Ben eSim niet meer werkt, kun je de oude Ben eSim verwijderen en via de Mijn Simyo app de Simyo eSim installeren.
Eigenlijk net zo als je zou doen met een fysieke simkaart.
Hi
Bedankt voor je reactie.
Wat
Bedankt voor je hulp
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.