.

Beantwoord

Ik stuur maar 1 sms, maar er komen er veel meer aan. Hoe kan dat?

  • 28 May 2015
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Ik heb een sms gestuurd naar mijn zus in Engeland, nu krijgt mijn zus wel 70 keer hetzelfde smsje terwijl ik er maar 1 gestuurd hebt!!
Ik krijg hiervoor toch geen rekening?? Op mijn Simyo kan ik niets vinden over dure rekeningen.

Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Scotsman 28 May 2015, 23:35

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Het probleem zit hem in het toestel van je zus, die geeft namelijk geen seintje naar de berichtencentrale dat het sms'je is aangekomen. Dus de berichtencentrale blijft maar doorgaan met het versturen van dat sms'je. Als je zus de simkaart uit haar toestel haalt en tijdelijk in een ander plaatst, dan zal er waarschijnlijk nog 1 sms binnenkomen maar daarna niet meer. Dan kan de sim weer terug in haar eigen toestel.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Mrs. Polska, welkom op ons forum :)

Voor de overzichtelijkheid heb je jouw topic even verplaatst naar het subforum Sms en mms.

In je gegevens zie ik wat smsjes naar de UK, maar gelukkig niet zoveel als je zus er krijgt ;)
Mócht de tip van Scotsman niet werken, dan kan je zus het smsje in het andere toestel (met haar eigen simkaart erin) nog even verwijderen, maar dit zou afdoende moeten zijn.

Laat je het nog even weten?

Reageer