.

Beantwoord

Ik krijg whatsappjes van vorige gebruiker telefoonnummer?

  • 13 December 2013
  • 11 reacties
  • 3716 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 5 reacties
Hallo.
Sinds woensdag heb ik een simkaart van Simyo met een nieuw nummer.
Vanaf het moment van activeren krijg ik allemaal whatsapp berichtjes van mensen die ik niet ken.
Zojuist werd ik gebeld door iemand en die vertelde me dat ze vorige week nog een berichtje had gehad van iemand anders op dit nummer.
Ik vind dit een vreemde gang van zaken. 
Een bankrekeningnummer wordt pas na 2 jaar hergebruikt, een telefoonnummer na 3 dagen?
Ik vind dit eigenlijk niet acceptabel, zou ik een ander nummer kunnen krijgen dat langer niet in gebruik is geweest? Op kosten van Simyo natuurlijk.
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Charlene 16 December 2013, 12:24

Bekijk originele reactie

11 reacties

Update: Whatsapp houdt een periode van 45 dagen aan voor het wissen van profielgegevens.
Badge +8
Hallo.
Sinds woensdag heb ik een simkaart van Simyo met een nieuw nummer.
Vanaf het moment van activeren krijg ik allemaal whatsapp berichtjes van mensen die ik niet ken.
Zojuist werd ik gebeld door iemand en die vertelde me dat ze vorige week nog een berichtje had gehad van iemand anders op dit nummer.
Ik vind dit een vreemde gang van zaken. 
Een bankrekeningnummer wordt pas na 2 jaar hergebruikt, een telefoonnummer na 3 dagen?
Ik vind dit eigenlijk niet acceptabel, zou ik een ander nummer kunnen krijgen dat langer niet in gebruik is geweest? Op kosten van Simyo natuurlijk.
Alvast bedankt.


Hoi iljag,

Dat is inderdaad niet de bedoeling. En heel vreemd. Een telefoonnummer gaat over het algemeen zo'n 6 maanden in 'quarantaine' voordat het opnieuw gebruikt wordt. Staat je telefoonnummer wel juist ingesteld in je whatsapp account? Kijk dat eerst even na voor mij, en als dat echt klopt, dan krijg je uiteraard een nieuw nummer van ons. :)
Ik hoor van je,

Groetjes,
Charlene
Het nummer in Whatsapp klopt.
Ik ben ook al gebeld en krijg sms-jes.
Dus graag ontvang ik een nieuw nummer.
Hallo.
Sinds woensdag heb ik een simkaart van Simyo met een nieuw nummer.
Vanaf het moment van activeren krijg ik allemaal whatsapp berichtjes van mensen die ik niet ken.
Zojuist werd ik gebeld door iemand en die vertelde me dat ze vorige week nog een berichtje had gehad van iemand anders op dit nummer.
Ik vind dit een vreemde gang van zaken. 
Een bankrekeningnummer wordt pas na 2 jaar hergebruikt, een telefoonnummer na 3 dagen?
Ik vind dit eigenlijk niet acceptabel, zou ik een ander nummer kunnen krijgen dat langer niet in gebruik is geweest? Op kosten van Simyo natuurlijk.
Alvast bedankt.


Hoi iljag,

Dat is inderdaad niet de bedoeling. En heel vreemd. Een telefoonnummer gaat over het algemeen zo'n 6 maanden in 'quarantaine' voordat het opnieuw gebruikt wordt. Staat je telefoonnummer wel juist ingesteld in je whatsapp account? Kijk dat eerst even na voor mij, en als dat echt klopt, dan krijg je uiteraard een nieuw nummer van ons. :)
Ik hoor van je,

Groetjes,
Charlene

Ik ontvang graag een nieuw nummer van je.
Reputatie 5
Badge +11
Ik ontvang graag een nieuw nummer van je.

Hoi iljag,

Dat gaat we regelen voor je dan. Ik stuur je een SMS met je nieuwe nummer zodra het geregeld is!
Reputatie 5
Badge +11
Ik ontvang graag een nieuw nummer van je.

Nieuw 06 nummer is geregeld en SMS is verstuurd!
Ik ontvang graag een nieuw nummer van je.

Nieuw 06 nummer is geregeld en SMS is verstuurd!

Hallo Ernst, (en Charlene)

Ik heb geen SMS ontvangen, maar het nummer is gewijzigd.
Hopelijk is deze beter.
Bedankt voor de service

Groet,
Iljag
Badge +6
Hallo Ernst, (en Charlene)

Ik heb geen SMS ontvangen, maar het nummer is gewijzigd.
Hopelijk is deze beter.
Bedankt voor de service

Groet,
Iljag


Hoi Ilag,

Graag gedaan namens Ernst & Charlene.
Ik heb precies hetzelfde aan de hand.
Gisteren een nieuw pre-paid-nummer gekregen en al meteen had ik een gemiste oproep van een onbekend nummer en na installatie van What's App werden er meerdere groepen toegevoegd en kreeg ik allerlei appjes van onbekende personen.

Ik zou dus ook graag heel spoedig een nieuw nummer ontvangen!:
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Zipya,

Wat is dat vervelend, dat je meteen bij het ontvangen van je nieuwe nummer een gemiste oproep hebt. Ik hoop niet dat je verder nog erg lastig bent gevallen. Ik heb zojuist meteen je nummer aangepast. Deze stuur ik ter bevestiging even op per e-mail. Laat je ons weten of je blij bent met het nieuwe nummer en dat de overlast over is?

Groetjes, Tiury

Reageer