.

Beantwoord

Ik krijg geen netwerk op mijn telefoon. Hoe los ik dit op?

  • 22 December 2014
  • 7 reacties
  • 1317 Bekeken

ik heb een htc onex plus sinds een maand netwerk steeds slechter en nu kan ik niet meer bellen heb hem op automatisch netwerk zoeken staan en hij geeft aan geen netwerk te vinden heb ook de telefoon opnieuw aan gezet weet nu niet wat ik moet doen WiFi doet het prima. Help
icon

Beste antwoord door MartijnR 23 December 2014, 09:16

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi Adelaar,

Kijk even of de simkaart er nog goed in zit en probeer anders als het kan je simkaart ook eens in een ander toestel om te testen of het je toestel of dat er misschien iets anders aan de hand is.

Laat even weten of het een of ander heeft geholpen.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Adelaar,

Om je vraag vindbaar te maken voor andere forumleden, heb ik je topic verplaatst naar het "bellen" subforum.

Wat vervelend dat je bereik steeds achteruit lijkt te gaan. Ik wil je graag vragen om even te testen wat Martijn® hierboven aangeeft. Toevallig heb ik ook een HTC one X gehad en ik weet dat hij heel snel vuil werd van binnen. Het is slim om je telefoon vrij te maken van stof, voordat je de simkaart weer terug plaatst.

Voor de zekerheid heb ik je simkaart opnieuw aangemeld bij het netwerk. Hiervoor dien je je telefoon opnieuw op te starten.

Wil je Martijn® en mij laten weten of het is gelukt om weer bereik te krijgen op je telefoon? 😃
Ga het even proberen jullie horen nog van me
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Adelaar,

Prima, we wachten je reactie af 🙂
Telefoon herstarten werkte niet ,sim in andere telefoon gedaan daar werkte hij wel , die van iemand anders werkte wel in mijn telefoon doe die van mij weer in mijn eigen telefoon en ja hoor hij werkt nu wel .Denk dus dat mijn sim niet goed is ,heb voor de zekerheid maar nieuwe besteld.
Bedankt voor Jullie hulp heeft me echt opweg geholpen . Groetjes en fijne dagen Arnold
Reputatie 3
Badge +9
Goed om te horen dat het nu werkt en ook een fijne dag.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Adelaar,

Top dat je dit even hebt geprobeerd. Als ik het zo hoor, kan het ook zijn dat je simkaart niet helemaal goed zat in je toestel. Ik zie dat je inderdaad een nieuwe simkaart hebt besteld.

Laat je ons weten of alles hiermee is opgelost? Nog fijne dagen 🙂

Reageer