.

Beantwoord

Ik krijg de melding dat ik niet aangemeld ben bij het netwerk. Wat kan ik hiermee het beste doen?

  • 23 May 2017
  • 2 reacties
  • 120 Bekeken

Ik heb een nieuwe telefoon en ik heb bij jullie een prepaid abonnement afgesloten. Echter wanneer ik probeer te bellen of sms'en of wanneer iemand mij probeert te bellen of sms'en krijg ik de melding niet aangemeld bij netwerk
Ik weet niet wat ik hier mee moet
icon

Beste antwoord door Samantha 24 May 2017, 15:47

Bekijk originele reactie

2 reacties

Bij de simkaart in zetten is dan de bij het installeren de pincode die ik gehad heeft nodig om mijn telefoon aan en uit te zetten
Badge +7
Hoi Nicole67,

Welkom bij Simyo en op ons forum :D

Oei, wat vervelend dat je niet kon bellen en gebeld kon worden! Ik zie dat dit komt omdat je simkaart was geblokkeerd. Op 17 mei had je veel internet gebruikt, omdat je je internetoptie nog aan had staan. Uit voorzorg hebben we je simkaart geblokkeerd. Ik zie dat je inmiddels je internetoptie weer uit hebt gezet op Mijn Simyo onder Instellingen > Netwerkinstellingen. Heel goed! Nu kan dit je niet meer gebeuren.

De blokkade is ook weer van je simkaart afgehaald. Als je je telefoon even opnieuw opstart, kun je weer bellen en gebeld worden.

Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Samantha

@Slaapkop, heel erg bedankt voor het meedenken 🙂

Reageer