.

Beantwoord

Ik krijg 'alleen noodoproepen'. Wat nu?

  • 25 October 2016
  • 3 reacties
  • 493 Bekeken

Ik kan niet bellen. Mijn telefoon geeft steeds aan dat er geen netwerk gevonden wordt en alleen noodoproepen.
Help
icon

Beste antwoord door Samantha 26 October 2016, 11:50

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +7
Hoi Nrijken,

Welkom op het Simyo forum :D

Wat vervelend dat je simkaart geen netwerk kan vinden, en dat je daarom niet kunt bellen. Ik zie dat je inmiddels hebt gesproken met mijn collega van de klantenservice. Zij heeft een reset uitgevoerd op je simkaart. Dan wordt er weer opnieuw verbinding gemaakt met het netwerk. Heb je nu wel weer verbinding, nu je de telefoon uit en aan hebt gezet?

Mocht je nog steeds geen netwerk hebben, kun je het beste handmatig naar het KPN netwerk zoeken. Dit kun je doen in de instellingen van je telefoon.

Als dit ook geen effect geeft, wil je dan je simkaart in een andere telefoon stoppen en een andere simkaart in jouw telefoon stoppen? Zo kunnen we zien of het probleem bij de simkaart ligt, of dat er iets in de telefoon niet helemaal goed staat.

Laat je weten of het gelukt is?

Groetjes,
Samantha
Is niet gelukt. Ik krijg een nieuwe simkaart opgestuurd.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Nrijken,

Jammer dat het niet gelukt is, maar mooi dat er al gelijk een vervangende simkaart naar je toe is gestuurd. Als je nog vragen hebt, hoor ik graag van je!

Groetjes,
Caspar

Reageer