.

Beantwoord

Ik kan nog steeds niet bellen, wat is aan de hand?

  • 28 August 2013
  • 13 reacties
  • 498 Bekeken

Badge
ik kan nog steeds niet bellen hoe zit dat begind een klein beetje te vervelen er is elke x wat met jullie is het geen spook rekening is het wel een afsluiting die maar niet word recht gezet dit is geen doen meer zo
icon

Beste antwoord door Ernst 29 August 2013, 11:16

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi rinus82.

Zoals moderator Natascha in dit topic al aangegeven heeft, is er volgens onze gegevens een betaal achterstand. Dit is de reden dat je momenteel niet kunt bellen.

In datzelfde topic geeft ze aan hoe je zo snel mogelijk weer aangesloten kunt worden.

Ik kan je enkel adviseren om die raad op te volgen.
Badge
ik ervaar het zelfde alles betaald en printscreen gestuurd maar nog niet kunnen bellen, graag zou ik dit morgen opgelost zien
Badge
rust46 ik ben inmidels weer aangesloten maar moest zelf er achter aan van simyo hoorde ik maar weinig de mederwerker van simyo gaf  volmondig toe dat het administratief een bende was bij hun en dat blijk maar weer heb nu al 2x spookrekeningen gehad via een deurwaarde
Badge
ik heb nu dezelfde printscreen gestuurd naar simyo t.a.v. natascha
morgen maar weer bellen
Badge
waar gaat het over de betaling is gedaan van 14,50 en nog kan ik niet bellen????
Badge
rust46 ik ben inmidels weer aangesloten maar moest zelf er achter aan van simyo hoorde ik maar weinig de mederwerker van simyo gaf  volmondig toe dat het administratief een bende was bij hun en dat blijk maar weer heb nu al 2x spookrekeningen gehad via een deurwaarde


heb het zelfde probleem en waar gaat het over een betaling van 14,50, 
Badge
ik kan nog steeds niet bellen hoe zit dat begind een klein beetje te vervelen er is elke x wat met jullie is het geen spook rekening is het wel een afsluiting die maar niet word recht gezet dit is geen doen meer zo


dat slaat idd nergens op, ik heb hetzelfde probleem, kan niet bellen , en waar gaat het over? een bedrag van 14,50! kom op zeg, ik heb gezegd dat ik stappen ga ondernemen als dit niet snel wordt opgelost
Reputatie 7
Badge +9
de mederwerker van simyo gaf  volmondig toe dat het administratief een bende was bij hun

Leuke mederwerker dan....:rolleyes:
Badge
j a ik kan nu ook nog steeds niet bellen, ze houden vol dat deze niet betaald is terwijl dit wel het geval is, nou ik dat bij simyo beter af te zijn maar ik heb het mis geloof ik, wat zijn die snel met afsluiten en ons op kosten te jagen!
Reputatie 3
Badge +9
Wordt tijd dat ik daar eens ga werken 🙂
Badge
Wordt tijd dat ik daar eens ga werken :)


ja echt!! ze geven niet toe , morgen ga ik verdere stappen ondernemen , ik blijf ze nu mailen!!!
echt gekkewerk daar:mad:
Badge
ik kan nog steeds niet bellen hoe zit dat begind een klein beetje te vervelen er is elke x wat met jullie is het geen spook rekening is het wel een afsluiting die maar niet word recht gezet dit is geen doen meer zo


ik blijf ze mailen, ze geven nog steeds niet toe, wat een zooitje daar! morgen ga ik er werk van maken!:rolleyes::mad:
Reputatie 5
Badge +10
Hoi rust46,

Ik ben je berichten met dezelfde insteek nu in meerdere topics tegen gekomen. Je reactie op het forum proberen we altijd binnen 1 werkdag te voorzien van een antwoord. Ik heb je vraag dan ook in dit topic beantwoord. Om het forum overzichtelijk te houden wil ik je vragen in 1 topic te reageren.

Groetjes,

Alex

Reageer