.

Beantwoord

Ik kan niet gebeld worden

  • 13 March 2014
  • 10 reacties
  • 1956 Bekeken

wanneer iemand probeert om mij te bellen, werkt het niet.

Ik ben niet in staat om de oproep te ontvangen, maar ik kan bellen.
icon

Beste antwoord door Scotsman 14 March 2014, 09:58

Bekijk originele reactie

10 reacties

enkele update, ik heb hulp nodig
als ze me bellen, het lijkt erop dat mijn telefoon in gesprek is
Reputatie 7
Badge +9
Het lijkt me een instelling op je mobiel, misschien dat inkomende gesprekken geblokkeerd worden. Trouwens om je 06 nummer als forumnaam te gebruiken is niet handig om privacy redenen...
dank u, zoals u al zei, het was een verkeerde instelling in mijn telefoon.
Badge +8
Hoi pardaV,

Welkom op het forum :)
Ik heb je forum naam inderdaad even aangepast, zodat je nummer niet voor iedereen te zien is.
Dus je hebt de instelling al gevonden, die ervoor zorgde dat je geen inkomende oproepen binnen kreeg?
Ik hoor het graag van je, als het nog niet opgelost is.

Groetjes, Charlene
dank u, zoals u al zei, het was een verkeerde instelling in mijn telefoon.
Ik kan bellen, maar bij gebeld worden, krijgen mensen soms in gesprek, maar niet altijd.
Ik kan niets ontdekken in de instellingen van mijn telefoon.
Welke instelling zou ik aan moeten passen?
Hi GerardenS.

Een topic in een topic plaatsen is niet aan te raden.
Maar probeer eens om met 12339 voicemail uit te schakelen. 
Misschien dat dat helpt.

Mvg.
Friesian
Badge +8
Ik kan bellen, maar bij gebeld worden, krijgen mensen soms in gesprek, maar niet altijd.
Ik kan niets ontdekken in de instellingen van mijn telefoon.
Welke instelling zou ik aan moeten passen?


Hoi GerardenS,

Welkom op het forum :)
Dat is inderdaad apart. Ik zie niks aan je aansluiting waardoor dat zou komen. Heb je wel bereik op die momenten? Ik zou je aanraden om de instellingen van je telefoon eens te bekijken op geblokkeerde nummers.
Ik wil je ook vragen of je weet bij welke providers de mensen zitten die in gesprek krijgen. En of je de simkaart al eens in een ander toestel hebt geprobeerd.

Ik hoor het graag van je,

groetjes, Charlene
Ik kan bellen, maar bij gebeld worden, krijgen mensen soms in gesprek, maar niet altijd.
Ik kan niets ontdekken in de instellingen van mijn telefoon.
Welke instelling zou ik aan moeten passen?


Hoi GerardenS,

Welkom op het forum :)
Dat is inderdaad apart. Ik zie niks aan je aansluiting waardoor dat zou komen. Heb je wel bereik op die momenten? Ik zou je aanraden om de instellingen van je telefoon eens te bekijken op geblokkeerde nummers.
Ik wil je ook vragen of je weet bij welke providers de mensen zitten die in gesprek krijgen. En of je de simkaart al eens in een ander toestel hebt geprobeerd.

Ik hoor het graag van je,

groetjes, Charlene


Beste Charlene,

Ik heb geen geblokkeerde nummers
Ik weet alleen de provider van mijn man, dat is KPN. Hij krijgt ook soms in gesprek.
De andere bellers weet ik de provider niet van, omdat ze reageerden op een advertentie.
Toen ik ze terug belde, hoorde ik, dat ik steeds in gesprek was.
Weet dus niet hoe het breik was op het moment, dat men belde.
Het bereik in huis is wel heel schommelend van 1 t/m 4 stipjes
Ik kan de simkaart niet in een ander toestel proberen. Heb een iPhone 5S en geen ander toestel waar dit simkaartje in kan.
Heb nu volgens bovenstaande suggestie mijn voicemail uitgezet. Tot nu toe kan mijn man me steeds bellen.

Vriendelijke groet,
GerardenS
Reputatie 2
Badge +6
Beste Charlene,

Ik heb geen geblokkeerde nummers
Ik weet alleen de provider van mijn man, dat is KPN. Hij krijgt ook soms in gesprek.
De andere bellers weet ik de provider niet van, omdat ze reageerden op een advertentie.
Toen ik ze terug belde, hoorde ik, dat ik steeds in gesprek was.
Weet dus niet hoe het breik was op het moment, dat men belde.
Het bereik in huis is wel heel schommelend van 1 t/m 4 stipjes
Ik kan de simkaart niet in een ander toestel proberen. Heb een iPhone 5S en geen ander toestel waar dit simkaartje in kan.
Heb nu volgens bovenstaande suggestie mijn voicemail uitgezet. Tot nu toe kan mijn man me steeds bellen.

Vriendelijke groet,
GerardenS


Hoi GerardenS,

Fijn dat het tot nu toe goed gaat 🙂 Het kan trouwens ook een instelling zijn op je iPhone, namelijk de slaapstand. Die moet je niet aanzetten, dan ben je niet bereikbaar als je scherm uit is. Alleen als je scherm aan is kun je gebeld worden.

De 'in gesprek' toon zou je niet moeten te krijgen als je geen bereik hebt. Mocht het toch weer voorkomen dat het fout gaat, zou je ons dan een bericht willen sturen op het forum? 🙂

Reageer