.

Beantwoord

Ik kan niet bellen, sms'en en internetten...

  • 21 October 2012
  • 1 reactie
  • 250 Bekeken

Hallo, 

Ik heb een nieuw simyo abonnement en heb ook de nano-simkaart aangevraagd. Echter stond er dat ik eerst mijn normale sim moest activeren, dat heb ik dus gedaan. Die heb ik in een iphone 3g gestopt, en ik heb de sim geunlocked. Boven staat er gewoon KPN NL en 3 streepjes verbinding. Ik heb al een paar keer aan/uit gezet, maar ik kan dus niet bellen, sms'en en internetten. Omdat ik de nano-sim heb aangevraagd stond er dus dat ik een sms zou ontvangen, maar dat gaat nu waarschijnlijk niet.

Wat moet ik doen????
icon

Beste antwoord door Arie 23 October 2012, 17:44

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +2
Beste Veronique15,

Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van je aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is verholpen. Laat ons even weten als dit niet het geval is.

Groetjes,

Arie

Reageer