.

Beantwoord

Ik kan niet bellen

  • 27 December 2012
  • 18 reacties
  • 967 Bekeken

Badge
Ik kan niet bellen!!!
icon

Beste antwoord door Natascha 2 January 2013, 19:35

Bekijk originele reactie

18 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Da's uiterst vervelend.
Tam tam of rooksignalen misschien?
Reputatie 7
Badge +9
Ik kan niet bellen!!!

Je info is een beetje summier !!! 😕
Reputatie 2
Badge +1
Hey sbelderok,

Zou je even kunnen laten weten welke melding je krijgt als je gebruik van jouw aansluiting probeert te maken?
Ik kon al een paar weken niet meer bellen en smsen. Eerst dacht ik dat het kwam omdat ik geen beltegoed meer had, maar nu ik weer opgewaardeerd heb, blijkt ik nog steeds niet in staat om te bellen/smsen, kan iemand mij helpen?
Badge +6
Ik kon al een paar weken niet meer bellen en smsen. Eerst dacht ik dat het kwam omdat ik geen beltegoed meer had, maar nu ik weer opgewaardeerd heb, blijkt ik nog steeds niet in staat om te bellen/smsen, kan iemand mij helpen?

Hoi Quinten,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je vandaag hebt gebeld na het opwaarderen van je beltegoed. Kan ik er vanuit gaan dat je aansluiting het weer doet?
Badge
Hey sbelderok,

Zou je even kunnen laten weten welke melding je krijgt als je gebruik van jouw aansluiting probeert te maken?
kan niet bellen!! meer onschrijving bestaat niet!!
Badge
Ik kan niet bellen!!!
Nog steeds niet!!
Badge +6
Hoi Sbelderok,

Je simkaart is actief op het netwerk en niet geblokkeerd. Raad je aan je toestel uit/aan te zetten.
Mocht dit niet werken dan raad ik je aan je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of het probleem is opgelost.
Badge
Blijven jullie nu met die domme oplossingen komen??!!
Alles al geprobeerd!!
Fout ligt bij jullie!
of de kaart is niet goed, dus nooit goed geweest!!
Reputatie 4
Badge +8
Brolkeesd, misschien zelf nog even alle instellingen in je toestel en op jouw Simyo pagina controleren?
Reputatie 2
Badge +1
Hey sbelderok,

Welke melding krijg jij op het moment dat je jouw simkaart in een ander toestel plaatst?
Badge
Ik krijg geen melding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan niet bellen en heb er wel voor betaald!!!!!!!!!!!!
Reputatie 2
Badge +1
Hey sbelderok,

Wat gebeurt er op het moment dat je probeert te bellen? De reden dat wij dit vragen is het feit dat wij aan de hand van de melding kunnen proberen om de achterhalen waar het mis gaat. Het is inmiddels duidelijk dat je niet kan bellen, wat hoor je of zie je op het scherm op het moment dat je dit wel probeert?
Badge
Er verschijnt in beeld een stopbordje met de melding "oproep niet toegestaan"
dit is per toestel verschillend!

kan wel gebeld worden of noodoproepen doen.
Reputatie 4
Badge +8
Hey sbelderok,

Welke melding krijg jij op het moment dat je jouw simkaart in een ander toestel plaatst?


Daar is nog geen antwoord op gekomen van je sbelderok, misschien toch ook eens proberen?
Ik kan ook niet bellen en ook niet gebeld worden.
Wanneer ik probeer te bellen, krijg ik een melding op het scherm met 'mobiel netwerk niet beschikbaar'

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Badge +1
Hoi Sbelderok,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik gemaakt van je toestel. het probleem is verholpen.
Badge +1
Hoi Amr,

Welkom op het forum!

Ik zie dat je inmiddels gebruik hebt kunnen maken van je simkaart. Kun je mij laten weten of het probleem is verholpen?

Reageer