.

Beantwoord

Ik kan bellen maar niet gebeld worden. Hoe kan dit?

  • 28 September 2016
  • 1 reactie
  • 183 Bekeken

Badge
Ik hen een iPhone 6 s. Sinds enige tijd kan ik wel bellen maar niet gebeld worden. Ik heb de MOB telefoon uit bezet en na een half uur weer aan. Maar nog steeds niet gebeld worden. Svp graag uw reactie en suggestie voor een oplossing. Met dank. Rudy Hindori
icon

Beste antwoord door Angela 29 September 2016, 09:32

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rudy Hindori,

Welkom op het Simyo Forum!

Je hebt je vraag 2 keer gesteld op het forum. Dit is niet helemaal de bedoeling 🙂 We doen ons best om je vraag zo snel mogelijk te behandelen. Het aanmaken van meerdere topics voor dezelfde vraag, helpt voor ons niet in het overzicht. Wil je hier in de toekomst rekening mee houden? Dank je :)

We hebben je vraag via dit topic beantwoord. Ik begrijp ook dat het probleem ondertussen opgelost is! Super!

Dan heb ik nog een kleine vraag voor je. Wist je dat je veel voordeliger uit kunt zijn per maand dan dat je nu bent? Verrassing! Je kunt er namelijk voor kiezen om jouw abonnement met 1 jaar te verlengen. Hierbij ga je gebruik maken van de extra voordelige bundels. Op dit moment betaal jij € 16,- per maand. Namelijk € 6 ,- voor 300 belminuten en € 10,- voor 1000MB.

Je kunt je contract verlengen en hiermee € 5,- voor 300 belminuten gaan betalen. Wil je 1000MB houden? Dat kan! Je krijgt van ons dan 500MB + 500MB gratis voor € 6,-. Je gaat er dan € 5,- op vooruit per maand. Wil je meer MB's? Dan kun je gaan voor 1000MB + 1000MB gratis voor € 9,-. Dit scheelt dan alsnog € 2,- per maand. Als je hier interesse in hebt, kun je dit aan mij laten weten. Ik stuur je dan vrijblijvend een e-mail waarin je dit kunt wijzigen :)

Groetjes,
Angela

Reageer