.

Beantwoord

Ik kan alleen noodoproepen voeren

  • 22 August 2017
  • 4 reacties
  • 648 Bekeken

Badge
Mijn toestel geeft aan : alleen voor noodoproepen. Ik heb de batterij uit de telefoon gehaald en na een kwartiertje weer teruggezet maar helaas nog steeds geen verbinding. Wat nu te doen?
icon

Beste antwoord door Els 22 August 2017, 14:31

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Tikmiep,

Dat is erg vervelend!

Heb je al geprobeerd of jouw simkaart het in een andere, simlockvrije telefoon het wel doet en die ander simkaart in jouw telefoon? Op deze manier kunnen we zien waar het probleem ligt.
Doet jouw simkaart het in de andere telefoon ook niet en die andere simkaart het wel in jouw telefoon dan ligt het aan jouw simkaart.

Een moderator kan een reset van de kaart geven, als dat niet helpt moet de simkaart vervangen worden.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Tikmiep!

Goed dat je dit bij ons checkt op het Simyo Forum! Ik kan me goed voorstellen dat het knap vervelend is dat je plots geen verbinding meer krijgt met ons netwerk!

Op je aansluiting kan ik geen vreemde dingen zien. Voor de zekerheid heb ik je simkaart gereset. Hierbij wordt je simkaart helemaal opnieuw aangemeld bij het netwerk. Zou je je telefoon voor vijf minuten willen uitzetten? Mocht het hierna nog niet lukken om te bellen, laat je telefoon dan handmatig verbinding maken met het KPN-netwerk. Dit kun je in de meeste telefoons terugvinden bij de instellingen > mobiele netwerken > operatorselectie.

Lukt het hierna nog steeds niet om te bellen? Dan wil ik je vragen om de tips van franswon op te volgen door een kruistest uit te voeren. Hierbij plaats je je simkaart in een andere telefoon om te testen of je daarmee wel kunt bellen. Controleer dit vervolgens ook met een andere simkaart in jouw telefoon.

Laat je me weten wat hier uit komt? Als je probleem na de reset is opgelost, dan hoor ik dat natuurlijk ook graag! :)

@ franswon, dank je wel voor de goede tip!

Groetjes,
Els
Badge
Hoi,

Hij doet het weer !!! :)
Bedankt voor de tips.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Tikmiep,

Wauw, dat is goed nieuws! :D

Heel graag gedaan namens Els.

Ik wens je alvast een hele fijne dag toe. :$

Groetjes,
Asma

Reageer