.

Beantwoord

Ik heb wel beltegoed maar kan niet bellen. Hoe los ik dat op?

  • 29 May 2018
  • 3 reacties
  • 398 Bekeken

Ik heb een beltegoed van € 20 ,maar kan niet bellen.
icon

Beste antwoord door Thomas 30 May 2018, 10:11

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi amJan,

Van harte welkom op het Simyo Forum! ;)

Goed dat je even contact met ons zoekt, je wilt natuurlijk wel gewoon kunnen bellen nadat je hebt opgewaardeerd!

In je gegevens zie ik dat je gisteren gesproken hebt met mijn collega Giba hierover. Hij heeft je uitgelegd dat je simkaart nog geblokkeerd was. Hij heeft daarna je simkaart gereset, om te zorgen dat je weer kunt bellen. Het enige dat je zelf nog hoeft te doen, als je dat nog niet gedaan hebt in de tussentijd, is je telefoon uitzetten en na 10 minuten weer opstarten. Hierna is de simkaart weer klaar voor gebruik. ;)

Laat je weten of het gelukt is zo?

Groetjes,
Thomas
IK had niet opgewaardeerd.Toen ik wilde bellen , kreeg ik de mededeling dat "om administratieve redenen"
ik niet kon bellen.Ik kijk op mim simyo en dan blijkt dat ik nog tegoed heb van € 20 ,00. Dus is mijn vraag : hoe kan ik met een tegoed van € 20 toch geblokkeerd worden..
Dus graag een antwoord op mijn vraag.
Reputatie 6
Badge +5
Hi amJan,

De reden dat er een blokkade op je simkaart was, is omdat je beltegoed op € 0,- stond. Dit was omdat er heel veel internet is verbruikt met jouw aansluiting. Ik zie dat er vervolgens wel een opwaardering van € 20,- heeft plaatsgevonden, deze is toch echt vanuit jou gekomen. De simkaart is hierna alleen niet automatisch gedeblokkeerd, dit kan helaas wel eens voor komen. Gelukkig heeft mijn collega je aansluiting laatst alsnog actief gemaakt 🙂 Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Niels

Reageer