.

Beantwoord

Ik heb sinds 2 weken geen bereik meer

  • 23 June 2015
  • 3 reacties
  • 127 Bekeken

Hallo, hoe kan het dat ik al 2 weken bijna geen bereik heb. Thuis niet en ergens anders al helemaal niet
icon

Beste antwoord door Ali 24 June 2015, 13:05

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Efkes,

Welkom op het forum.

Vervelend om te horen dat je al weken geen gebruik kan maken van je aansluiting. Volgens onze gegevens staat alles goed op het netwerk. Het zou geen problemen moeten geven.

Ik zie dat je gisteren een aantal gesprekken hebt gevoerd. Is het probleem dat je met je bereik had opgelost?
Dankje voor je reactie maar opgelost is het niet, ik kan om een of andere reden alleen maar thuis bellen. Op mijn werk niet(6km ) zelfs 4 straten verder al niet:( en thuis heb ik gemiddeld 2 streepjes bereik of ik ben niet goed hoorbaar of val weg! Ik heb jullie tips op de site ook al geprobeerd maar dat helpt ook niet.. Idee?!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Efkes,

Jammer om te horen dat het niet geholpen is.

Vreemd dat bellen alleen maar lukt op je thuisadres. Het kan zijn dat je toestel is ingesteld op een netwerk (2G of 3G) dat niet beschikbaar is op je werk. Dit is een toestelinstelling. Je kan verhelpen door het netwerktype op zowel aan te passen. Bij Android-toestellen heb je 3 mogelijkheden. - alleen GSM, - alleen WCDMA of - WCDMA/ GSM. Hiermee wisselt het toestel waar nodig tussen 2G en 3G.

Verder zou je je simkaart even in een ander toestel kunnen testen, om na te gaan of je op andere plekken wel gebruik kunt maken van je aansluiting.

Laat je ons weten of de tips je geholpen hebben?

Reageer