.

Beantwoord

Ik heb last van storing bij mobiel bellen. Wat is hier aan te doen?

  • 4 June 2018
  • 1 reactie
  • 1649 Bekeken

Beste team,
Sinds een paar weken heb ik problemen met mobiel bellen in mijn huis, nl.met de regelmaat van seconden zit er een hapering in mijn gesprek.
Dit wordt steeds erger waardoor ik geen gesprek meer kan voeren en de hoorder mij niet meer verstaat.
Buitenshuis heb ik daar geen last van.
Mijn TV en internet provider Ziggo, geeft aan dat er geen storing zit in mijn abonnement.
Ligt deze storing dan aan mijn toestel of bij Simyo.
Graag mogelijk hier een antwoord op.
M.vr.gr.
icon

Beste antwoord door Thomas 5 June 2018, 13:49

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +4
Hoi Peter51,

Welkom op het Simyo Forum! 🙂 Om te zorgen dat iedereen met soortgelijke vragen het antwoord kan vinden heb ik je vraag even verplaatst.

Vervelend zeg dat je telefoongesprekken binnenshuis zo storen! Dat is niet handig natuurlijk. Om uit te sluiten of het aan je telefoon of simkaart ligt raad ik je aan om jouw simkaart in een andere telefoon te doen en een andere simkaart in jouw telefoon. Blijf je in jouw telefoon last houden van storing dan ligt het aan je telefoon. Hou je deze ruis als jouw simkaart in een andere telefoon zit? Dan ligt het aan je simkaart. Vóórdat je deze 'kruistest' gaat proberen stel ik voor om een reset van je simkaart te proberen. Het enige dat jij hoeft te doen voor de reset is je telefoon 10 minuutjes uit te zetten later vandaag en daarna weer aan te doen. Helpt dit niet, dan kun je de test doen om het probleem te plaatsen.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Thomas

Reageer