.

Beantwoord

Ik heb geen verbinding op mijn telefoon. Hoe los ik dit op?

  • 2 June 2015
  • 3 reacties
  • 501 Bekeken

Badge
vandaag geen netwerkverbinding code 3814bj
icon

Beste antwoord door Tiury 3 June 2015, 17:00

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi yvonne53, leuk om je weer op het Simyo forum te zien :)

Wat onhandig dat je gister de hele dag geen internet had op die postcode. Volgens de netwerkspecialisten werkt de mast in de buurt, dus hier kan het niet aan liggen. Ik heb zojuist je simkaart tijdelijk van het netwerk afgehaald. Dit zou je verbinding weer moeten herstellen. Zou je de simkaart voor 15 minuten uit je telefoon willen halen en de telefoon uit zetten? Na 15 minuten plaats je de simkaart weer terug en start je de telefoon opnieuw op. Het is dan verstandig om je telefoon even handmatig naar het netwerk te laten zoeken. Volgens mij heb je daar weer gewoon verbinding met je telefoon!

Laat je me weten of het heeft geholpen?

Groetjes, Tiury
Hallo, ik heb de laatste dagen heel slecht verbinding, zowel telefoon als internet, heb telefoon al naar fabrieksinstellingen gedaan, internet instellingen van Simyo opnieuw ingevoerd.
helaas nog slecht bereik, het vervelende is dat ik voor mijn werk wel op mijn telefoon moet kunnen vertrouwen.

Omgeving postcode 9611 en 9602
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Erwin-000, welkom op het Simyo forum 🙂.

Het is vervelend om te horen dat je slecht bereik hebt sinds een tijdje 😞. Ik zie dat je ook contact hebt opgenomen via Facebook, waar ik vandaag de bevestiging van je heb gezien dat het inmiddels goed lijkt te gaan. Dit is volgens mij na aanleiding van de reset van mijn collega Sean! Je houdt ons op de hoogte als het probleem terugkeert, toch?

Groetjes, Tiury

Reageer