Ik hoor graag hoe dit opgelost kan worden.
Alvast bedankt!
Welkom op het Simyo Forum!
Wat vervelend dat je simkaart niet herkend wordt door je toestel! 😞 Ik heb zojuist van mijn collega begrepen dat jij hem aan de telefoon had, en dat hij jou een nieuwe simkaart heeft toegestuurd. Laat je het me weten zodra je 'm binnen hebt? Ik ga ervan uit dat het daarmee wel lukt!
Hou je me op de hoogte?
@ De Leon: Dankjewel voor je reactie! :)
Groetjes,
Jihane
Sinds gisteren heb ik mijn simkaart in mijn samsung A12 telefoon gezet wel internet maar geen mobiele net werk heb een kpn netwerk
Heb ook de app geïnstalleerd deze geef aan dat het actief is maar kan niet bellen alle instellingen na gekeken internet doet het wel simkaart is geactiveerd volgens de app ,grahag een oplossing
groet A.C.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je niet kan bellen! Wat krijg je te horen of te zien als je wilt uitbellen? Kan je wel gebeld worden?
Staat de Netwerkmodus geselecteerd op 4G in het toestel? Dit kan je controleren via Instellingen > Verbindingen > Mobiele Netwerken > Netwerkmodus.
Werkt de simkaart wel in een andere telefoon? Zo kunnen we sneller achterhalen waar het probleem zich bevindt.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes,
Amy
Hallo mijn simkaart is wel geactieveerd zie ik staan op simyo kan ik wel gebruiken maar kan niet bellen als ik naar mobiele netwerk ga is deze niet beschikbaar zie ook de simkaart is ook niet beschikbaar ,gisteren ge whatsapp dat ook daar krijgen zij het niet. Opgelost simkaart geresetu een uur ook uitgezet daarna weer overnieuw opgestart maar helaas
met groet A.c Kaspers
als ik naar mobiele netwerk ga is deze niet beschikbaar zie ook de simkaart is ook niet beschikbaar
Als je jouw toestel aanzet, moet je dan een pincode invoeren om dat simkaart te ontgrendelen?
Als de simkaart niet gelezen kan worden/wordt, dan verschijnt dat niet en moet je het in die richting zoeken.
Goede avond
ik heb vandaag naar simyo contact gehad krijg nu een andere simkaart
ik kreeg de meldingen netwerk niet beschikbaar mobiel netwerk sognaal niet beschikbaar enzovoort kon deze ook niet aan vinken deed werkelijk helemaal niets wat ik wel kon zien dat mijn wifi wel aanwezig was ,de whatsapp wel beschikbaar .
Groet Annie
Hoi
Bedankt voor je bericht. Fijn om te horen dat er een nieuwe simkaart naar je is verstuurd. Hopelijk is het probleem hiermee opgelost. Wij horen graag van je of de nieuwe simkaart verbetering heeft opgeleverd.
Thanks voor je hulp!
Groetjes,
Roeqajja
U ook bedankt voor u hulp zeker laat ik het horen aan u .
nogmaals bedankt voor de reacties
Groetjes Annie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.