.

Beantwoord

Ik heb geen mobiel netwerk ondanks dat ik mijn simkaart heb geactiveerd, hoe kan dat?

  • 11 August 2016
  • 11 reacties
  • 200 Bekeken

  • Beginner
  • 2 reacties
Mobiel geeft aan dat simkaart niet aangemeld is bij netwerk, ondanks dat de simkaart geactiveerd is. zojuist een nieuwe simkaart geactiveerd. Maar mijn mobiel geeft aan dat er geen mobiele netwerk is. Hoe los ik dit op en ben ik weer telefonisch bereikbaar
icon

Beste antwoord door Jihane 12 August 2016, 14:05

Bekijk originele reactie

11 reacties

Ik heb verder ook telefoon even uitgezet en na een half uurtje weer aangezet. Tot slot ook even de simkaart in een ander toestel uitgeprobeerd. Ik blijf het zelfde probleem hebben.
Ik hoor graag hoe dit opgelost kan worden.

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +9
Het lijkt mij dat je simkaart een reset moet hebben. Bel de klantenservice of stuur een tweet.
Dank voor de reactie en hij wordt nu geresest en hopelijk doet mijn simkaart het weer.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi H. Z.,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je simkaart niet herkend wordt door je toestel! 😞 Ik heb zojuist van mijn collega begrepen dat jij hem aan de telefoon had, en dat hij jou een nieuwe simkaart heeft toegestuurd. Laat je het me weten zodra je 'm binnen hebt? Ik ga ervan uit dat het daarmee wel lukt!

Hou je me op de hoogte?

@ De Leon: Dankjewel voor je reactie! :)

Groetjes,
Jihane

Sinds gisteren heb ik mijn simkaart in mijn samsung A12 telefoon gezet wel internet maar geen mobiele net werk heb een kpn netwerk  

Heb ook de app geïnstalleerd deze geef aan dat het actief is maar kan niet bellen alle instellingen na gekeken internet doet het wel simkaart is geactiveerd  volgens de app ,grahag een oplossing 

groet A.C.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Kaspers,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je niet kan bellen! Wat krijg je te horen of te zien als je wilt uitbellen? Kan je wel gebeld worden? 

Staat de Netwerkmodus geselecteerd op 4G in het toestel? Dit kan je controleren via Instellingen > Verbindingen > Mobiele Netwerken > Netwerkmodus. 

Werkt de simkaart wel in een andere telefoon? Zo kunnen we sneller achterhalen waar het probleem zich bevindt.

Ik hoor het graag van je. 

Groetjes,
Amy

Hallo mijn simkaart is wel geactieveerd zie ik staan op simyo kan ik wel gebruiken maar kan niet bellen als ik naar mobiele netwerk ga is deze niet beschikbaar  zie ook de simkaart is ook niet beschikbaar ,gisteren ge whatsapp dat ook daar krijgen zij het niet. Opgelost  simkaart geresetu een uur ook uitgezet daarna weer overnieuw opgestart maar helaas 

met groet A.c Kaspers

Reputatie 7
Badge +9

als ik naar mobiele netwerk ga is deze niet beschikbaar  zie ook de simkaart is ook niet beschikbaar

Als je jouw toestel aanzet, moet je dan een pincode invoeren om dat simkaart te ontgrendelen?

Als de simkaart niet gelezen kan worden/wordt, dan verschijnt dat niet en moet je het in die richting zoeken.

 

Goede avond 

ik heb vandaag naar simyo contact gehad krijg nu een andere simkaart 

ik kreeg de meldingen netwerk niet beschikbaar mobiel netwerk  sognaal niet beschikbaar enzovoort kon deze ook niet aan vinken deed werkelijk helemaal niets wat ik wel kon zien dat mijn wifi wel aanwezig was ,de whatsapp wel beschikbaar .

Groet Annie

 

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Kaspers,

Bedankt voor je bericht. Fijn om te horen dat er een nieuwe simkaart naar je is verstuurd. Hopelijk is het probleem hiermee opgelost. Wij horen graag van je of de nieuwe simkaart verbetering heeft opgeleverd.

Thanks voor je hulp! @Groentjuh 😊

Groetjes,
Roeqajja

U ook bedankt voor u hulp zeker laat ik het horen aan u .

nogmaals bedankt voor de reacties

Groetjes Annie

Reageer