.

Beantwoord

Ik heb een nieuwe Nokia Lumia en bellen lukt niet. Wie kan me helpen?

  • 1 November 2014
  • 3 reacties
  • 674 Bekeken

Badge
Hallo, ik heb via Simyo een Nokia Lumia aangeschaft en zojuist een vervangende (micro) simkaart ontvangen... deze online geactiveerd, in het toestel gedaan, simcode ingevoerd... simkaart wordt inderdaad geaccepteerd, maar het lukt me niet om te bellen en kan ook niet gebeld worden! Krijg steeds de mededeling: GEEN BEREIK, u kunt alleen het noodnummer bellen.
Vraag: moet ik ergens nog iets instellen? 
NOG EVEN TER AANVULLING: ik heb het simkaartje in mijn oude mobieltje geplaatst en dan kan ik het wél gebruiken: met het simmetje en de activatie is dus niks mis!
icon

Beste antwoord door funnybird 2 November 2014, 08:17

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge
Hallo, ik heb via Simyo een Nokia Lumia aangeschaft en zojuist een vervangende (micro) simkaart ontvangen... deze online geactiveerd, in het toestel gedaan, simcode ingevoerd... simkaart wordt inderdaad geaccepteerd, maar het lukt me niet om te bellen en kan ook niet gebeld worden! Krijg steeds de mededeling: GEEN BEREIK, u kunt alleen het noodnummer bellen.
Vraag: moet ik ergens nog iets instellen?

 
AAN DE LEZERS: vanmorgen toch nog maar eens geprobeerd: Het probleem blijkt zich zelf spontaan te hebben opgelost(?) - Funnybird
Zoiets gebeurt weleens vaker, mysterious ways of Simyo! 

Bedankt voor je terugkoppeling!

Groet,
Friesian
Reputatie 5
Badge +11
Hi funnybird,

Ik heb dit topic met je vraag even in het subforum Bellen gezet. Op die manier kunnen andere forumbezoekers met eenzelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.

mysterious ways of Simyo!

Dit klopt helemaal 😉 Of was het je magic touch?

Reageer