Skip to main content
antwoord

Ik heb een internetbundel van 25GB aangeschaft, waarom zie ik dat ik maar 2GB heb?

• May 7, 2025
  • 5 reacties
  • 63 Bekeken

Ik heb recent een compleet nieuwe sim kaart gekocht met een 25gb gekocht, maar nu ik hem geactiveerd heb zie ik op mijn telefoon dat ik maar 2gb heb. ook staat hierbij dat het nog 4 dagen geldig is.

Is dit verwacht, dat het bijvoorbeeld een tijdelijke bundel is totdat mijn 25gb in gaat na die 4 dagen? of is dit fout, want ik lees op de website dat nieuwe bundels per direct in zouden moeten gaan?

alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Youri

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@YouriS,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je ziet staan dat je maar 2GB hebt! 

Ik heb zojuist even meegekeken op jouw aansluiting maar ik zie dat je wel gewoon een internetbundel van 25GB hebt. Waar zie je precies staan dat je maar 2GB zou hebben als internetbundel?

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy

5 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • May 8, 2025

Hoi ​@YouriS,

Ik heb zojuist even meegekeken op jouw aansluiting maar ik zie dat je wel gewoon een internetbundel van 25GB hebt. Waar zie je precies staan dat je maar 2GB zou hebben als internetbundel?

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • May 8, 2025

Hallo Amy,

Bedankt voor de snelle reactie.

Zie hetvolgende screenshot van mijn telefoon instellingen onder Network & Internet > SIMs > 

Alvast bedankt,

Mvg. Youri

• auteur
  • Beginner
  • May 8, 2025

Hoi ​@YouriS,

Groetjes,
Amy

Hallo Amy,

Zie hetvolgende screenshot van mijn telefoon instellingen onder Network & Internet > SIMs > 

Alvast bedankt,

Mvg. Youri

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • May 8, 2025

Hoi ​@YouriS,

Groetjes,
Amy

Hallo Amy,

Alvast bedankt,

Mvg. Youri

Die limiet is een instelbare waarschuwing op jouw eigen toestel. Waarschijnlijk is je daar op drukt krijg je opties om het in te stellen. Of zit elders in dat zelfde menu een optie om die waarschuwingslimiet in te stellen.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • May 9, 2025

Hi ​@YouriS,

Bedankt voor je reactie.

Ik zie dat je vraag is beantwoord door ​@Groentjuh (super bedankt voor je hulp!)

Zou je ons kunnen laten weten of het hiermee is gelukt? :)

Groetjes,
Roeqajja