.

Ik ben in de war welke simkaart ik moet gebruiken

  • 31 July 2012
  • 4 reacties
  • 658 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik ben afgelopen maand van prepaid overgestapt naar een abonnement. Hierbij heb ik aangevinkt dat ik nummerbehoud wil gebruiken. Ik heb nu 2 simkaarten, de oude die ik voor prepaid gebruikte en de nieuwe die ik bij de brief heb gekregen. Als ik de oude in mijn blackberry stop, en ik bel iemand dan belt hij met mijn oude nummer (dat ik graag wil behouden bij het abonnement). Als ik de nieuwe simkaart erin stop bel ik met het nieuwe nummer. Maar op geen van beide krijg ik mobiel internet, en op de nieuwe simkaart werkt whatsapp niet (terwijl hij dat wel op de oude doet). Wat moet ik doen? Mijn oude nummer is 06*, mijn nieuwe (die tijdelijk zou zijn) is 06*.

PS: Ik heb een dag of twee mobiel internet gehad, daarna niet meer kunnen gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Kopsnorr

4 reacties

Badge +2
Beste kopsnorr,

Uit onze gegevens blijkt dat er iets niet goed stond ingesteld op je nieuwe simkaart. Wij gaan dit bij deze aanpassen. Dit zal vandaag na half 6 zijn opgelost. Onze excuses voor het ongemak.

groetjes,

Arie
Badge
Fijn, bedankt.
Badge
Nog een vraag, worden de mb's die ik niet kon gebruiken ook in rekening gebracht?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Kopsnorr,

Je vraag is me niet helemaal duidelijk. De mb's die je niet kon gebruiken worden uiteraard niet in rekening gebracht. Zolang er geen gebruik is, kan er technisch gezien ook niets worden berekend. Of bedoel je iets anders?

Groetjes,

Alex

Reageer