.

Beantwoord

hyves opwaarderen met daalders

  • 8 September 2012
  • 3 reacties
  • 378 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Hallo allemaal 

Ik speel hyves en soms waardeer ik mijn daalders op middels een sms die ik dan stuur 
maar wat krijg ik nu te zien met mijn samsung y dat het niet mogelijk is 
hoe kan ik die betaalfunctie aanzetten weet iemand dat dan kan ik ook weer verder spelen met hyves landleven 

gr ik verneem er nog van 

audrey

zie hieronder wat ik te zien krijg
Helaas is er een probleem met je betaling. We hebben een foutmelding gekregen van je telefoon aanbieder of misschien ben je tegen een grens aangelopen. Het kan ook dat betaaldiensten zijn uitgeschakeld op je telefoon.
icon

Beste antwoord door Alex 10 September 2012, 16:13

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi avg36,

Heeft dit eerder met Simyo wel gewerkt? Ik vermoed namelijk dat de dienst (het spelletje) Simyo niet in hun lijst van providers staan waardoor ze de sms niet kunnen versturen aan Simyo. Ik raad je daarom aan om contact op te nemen met de betreffende dienst om dit door te geven.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi avg36,

Heeft dit eerder met Simyo wel gewerkt? Ik vermoed namelijk dat de dienst (het spelletje) Simyo niet in hun lijst van providers staan waardoor ze de sms niet kunnen versturen aan Simyo. Ik raad je daarom aan om contact op te nemen met de betreffende dienst om dit door te geven.

Groetjes,

Alex


Hoi Alex

ik heb hierover inmiddels al met de klantenservice contact gehad en het gaat om de betaalfunctie en die staat bij jullie standaard uit die kan alleen aangezet worden door simyo als de klant dat wil 
dus die staat nu bij mij aan omdat ik er toestemming voor heb gegeven

vr gr audrey
Reputatie 5
Badge +10
Hoi avg36,

Ik zie inderdaad dat het lag aan de premium sms blokkade. Deze was er gisteren al afgehaald. De blokkade was er eerder afgehaald dan ik je vraag heb beantwoord. Vandaar dat ik er vanuit ging dat het niet aan de blokkade kon liggen. In ieder geval goed om te horen dat het is opgelost.

Groetjes,

Alex

Reageer