.

Beantwoord

huidige provider staat niet in de lijst

  • 3 September 2013
  • 3 reacties
  • 524 Bekeken

Ik wilde het formulier invullen voor nummerbehoud, maar mijn huidige provider (bliep) staat niet in het lijstje, ik kan nu niet verder met het invullen van mijn sim nummer.
Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Kim 4 September 2013, 11:53

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hoi buddy5,

Welkom op het forum! :)

Wanneer je provider niet in het lijstje staat, wil ik je aanraden om in het geval van Bliep T-Mobile aan te geven als provider en na het versturen van de aanvraag voor nummerbehoud een e-mail te sturen naar [email]nummerbehoud@simyo.nl[/email] onder vermelding van je tijdelijke nummer en aan te geven dat niet T-Mobile je provider is, maar Bliep.

Dan zal onze afdeling Nummerbehoud een aanvraag voor je gaan doen bij Bliep.
oke bedankt..
Badge +8
Geen dank buddy5,

Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Charlene

Reageer