.

Beantwoord

Hoge verbruikskosten

  • 21 April 2013
  • 2 reacties
  • 264 Bekeken

Badge
hallo ik had eerst een blackberry bundel van 17,50 ik kon de hele maand bellen mailen internetten alles en nu ben ik al 2 keer op simyo geweest om m,n bundel te verhogen,is het niet beter dat ik een jaar contract neem?ik heb nu rekeningen van soms meer als 45euro.ik moet erbij zeggen dat ik nu een paar maanden bij m,n moeder logeer en die heeft geen wifi,waar ik thuis als ik internet gebruikt dit wel via een modem gaat kan het daaraan liggen lijkt me raar want met de blackberry was ik ook even goedkoop uit als ik bij m,n ma was.kunt u aub dit nakijken en kijken of het niet beter is om een jaar abo te nemen.
icon

Beste antwoord door Natascha 23 April 2013, 15:01

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Wat zijn je verbruik eenheden momenteel?
En welke kosten heb je nu per maand.
Even een rekensom en je weet het.

Ikzelf red het prima met 200Mb en 300min.
Badge +6
hallo ik had eerst een blackberry bundel van 17,50 ik kon de hele maand bellen mailen internetten alles en nu ben ik al 2 keer op simyo geweest om m,n bundel te verhogen,is het niet beter dat ik een jaar contract neem?ik heb nu rekeningen van soms meer als 45euro.ik moet erbij zeggen dat ik nu een paar maanden bij m,n moeder logeer en die heeft geen wifi,waar ik thuis als ik internet gebruikt dit wel via een modem gaat kan het daaraan liggen lijkt me raar want met de blackberry was ik ook even goedkoop uit als ik bij m,n ma was.kunt u aub dit nakijken en kijken of het niet beter is om een jaar abo te nemen.

Hoi Takesasied,

Ik zie dat je al de grootste internetbundel hebt die Simyo aanbiedt. Wanneer ik naar het verbruik van de maand maart kijk dan zie ik dat je niet buiten je bundel bent gegaan. Elke maand hou je wel minuten over. Het versturen van MMS'jes en bellen of een sms sturen naar het buitenland valt buiten de bundel.

Reageer