Skip to main content

waarom zijn de tarieven van Simio zo hoog. bij bv Simpel ontvang ik 5G onbeperkt bellen 500 sms en 10 Gb voor €10 icm een 2 jarig abonement. ik wordt hier behandeld als een slaper ipv een trouwe klant 

Binnen 4 maanden voor einde vast contract kun je en mag je verlengen, hetgeen dan ook meteen ingaat.

Als de huidige tarieven voordeliger voor je zijn stap je over en anders blijf je gewoon doorgaan met je huidige contract @Patrick321123 


Ik kan nu elk moment over stappen. 
dus het zou jammer zijn als ik nu gebruik maak van het aanbod van de concurrent. Daar krijgt ik 18Gb, onbeperkt bellen, en 500 sms op het 5G netwerk. 
het verschil is echt te groot. Zou fijn zijn als jullie een concurrerend voorstel neer leggen 


Ik kan nu elk moment over stappen. 
dus het zou jammer zijn als ik nu gebruik maak van het aanbod van de concurrent. Daar krijgt ik 18Gb, onbeperkt bellen, en 500 sms op het 5G netwerk. 
het verschil is echt te groot. Zou fijn zijn als jullie een concurrerend voorstel neer leggen 

Dat kun je op de website zien bij de huidige sim-only aanbiedingen @Patrick321123 

Simyo gaat niet een gepersonaliseerde offerte voor een enkele klant maken.

Take it or leave it.

Succes met je beslissing.

 

 


ik wordt hier behandeld als een slaper ipv een trouwe klant 

Dat is bij alle providers zo. De welkomstaanbieding voor nieuwe klanten zijn altijd het beste. Het behouden van klanten wordt meestal veel minder aan gedaan. Sterker nog, met Simyo's inflatiecorrectie is verlengen bijna noodzaak, want slapen wordt letterlijk afgestraft! Natuurlijk is dan even rondkijken naar ander aanbod ook heel aantrekkelijk.

Simyo doet zoals JanD al zegt geen gepersonaliseerd aanbod. Via verlengen kun je het aanbod van de nieuwe klanten krijgen. Als je echter een provider ziet met een nog beter passend aanbod, dan gaat Simyo jou niets in de weg leggen om over te gaan en hopen ze je misschien een jaar of 2 jaar later weer terug te kunnen verwelkomen.

 

 


Hoi @Patrick321123,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie dat je vraag inmiddels is beantwoord. Bedankt voor jullie hulp @Groentjuh & @JanD !

Groetjes,
Ashley


Ik vind het ook belachelijk.   Simyo gaat hard achteruit.   Tegenwoordig zit je er 2 jaar aan vast ipv 1 jaar

 

ik betaal nu 9,21 voor 200 belminuten en 10.000 mb.  En nieuwe klanten maar 8,00. 


Ik vind het ook belachelijk.   Simyo gaat hard achteruit.   Tegenwoordig zit je er 2 jaar aan vast ipv 1 jaar

 

ik betaal nu 9,21 voor 200 belminuten en 10.000 mb.  En nieuwe klanten maar 8,00. 

Binnen 4 maanden voor het einde van je contract kun je overstappen naar de huidige tarieven die ook voor nieuwe klanten gelden @afentoe en het nieuwe tarief gaat dan meteen in.

Je gaat dan wel weer een contract aan voor 2 jaar of 1 jaar of maandelijks opzegbaar.

Je zit dus niet standaard er weer 2 jaar aan vast.

Echter, een contract van 1 jaar is €1 per maand duurder.

Een maandelijks contract is €2 per maand duurder

Aan jou de keus dus.

 


Jan. 
we worden behandeld als slapers. Deden energie maatschappijen vroeger ook. 
heel veel geld spenderen aan dure advertenties en dat wat je binnen gehaald hebt verwaarlozen 

niet zo’n slimme commerciële handeling


ik wordt hier behandeld als een slaper ipv een trouwe klant 

Dat is bij alle providers zo. De welkomstaanbieding voor nieuwe klanten zijn altijd het beste. Het behouden van klanten wordt meestal veel minder aan gedaan. Sterker nog, met Simyo's inflatiecorrectie is verlengen bijna noodzaak, want slapen wordt letterlijk afgestraft! Natuurlijk is dan even rondkijken naar ander aanbod ook heel aantrekkelijk.

Simyo doet zoals JanD al zegt geen gepersonaliseerd aanbod. Via verlengen kun je het aanbod van de nieuwe klanten krijgen. Als je echter een provider ziet met een nog beter passend aanbod, dan gaat Simyo jou niets in de weg leggen om over te gaan en hopen ze je misschien een jaar of 2 jaar later weer terug te kunnen verwelkomen.

 

 

Wat een antwoord, sorry hoor. 
je wordt bij alle providers dus als een domme slaper behandeld. Nou dan wordt het dus wisselen elk jaar, net als met de energie en ziektekosten. Bij de energie zijn ze ondertussen al slimmer geworden. Dus een mooie kans voor Simyo om te veranderen 


Reageer