waarom zijn de tarieven van Simio zo hoog. bij bv Simpel ontvang ik 5G onbeperkt bellen 500 sms en 10 Gb voor €10 icm een 2 jarig abonement. ik wordt hier behandeld als een slaper ipv een trouwe klantÂ
Binnen 4 maanden voor einde vast contract kun je en mag je verlengen, hetgeen dan ook meteen ingaat.
Als de huidige tarieven voordeliger voor je zijn stap je over en anders blijf je gewoon doorgaan met je huidige contract
Ik kan nu elk moment over stappen.Â
dus het zou jammer zijn als ik nu gebruik maak van het aanbod van de concurrent. Daar krijgt ik 18Gb, onbeperkt bellen, en 500 sms op het 5G netwerk.Â
het verschil is echt te groot. Zou fijn zijn als jullie een concurrerend voorstel neer leggenÂ
Ik kan nu elk moment over stappen.Â
dus het zou jammer zijn als ik nu gebruik maak van het aanbod van de concurrent. Daar krijgt ik 18Gb, onbeperkt bellen, en 500 sms op het 5G netwerk.Â
het verschil is echt te groot. Zou fijn zijn als jullie een concurrerend voorstel neer leggenÂ
Dat kun je op de website zien bij de huidige sim-only aanbiedingen
Simyo gaat niet een gepersonaliseerde offerte voor een enkele klant maken.
Take it or leave it.
Succes met je beslissing.
Â
Â
ik wordt hier behandeld als een slaper ipv een trouwe klantÂ
Dat is bij alle providers zo. De welkomstaanbieding voor nieuwe klanten zijn altijd het beste. Het behouden van klanten wordt meestal veel minder aan gedaan. Sterker nog, met Simyo's inflatiecorrectie is verlengen bijna noodzaak, want slapen wordt letterlijk afgestraft! Natuurlijk is dan even rondkijken naar ander aanbod ook heel aantrekkelijk.
Simyo doet zoals JanD al zegt geen gepersonaliseerd aanbod. Via verlengen kun je het aanbod van de nieuwe klanten krijgen. Als je echter een provider ziet met een nog beter passend aanbod, dan gaat Simyo jou niets in de weg leggen om over te gaan en hopen ze je misschien een jaar of 2 jaar later weer terug te kunnen verwelkomen.
Â
Â
Hoi
Bedankt voor je bericht.
Ik zie dat je vraag inmiddels is beantwoord. Bedankt voor jullie hulp
Groetjes,
Ashley
Ik vind het ook belachelijk. Â Simyo gaat hard achteruit. Â Tegenwoordig zit je er 2 jaar aan vast ipv 1 jaar
Â
ik betaal nu 9,21 voor 200 belminuten en 10.000 mb. Â En nieuwe klanten maar 8,00.Â
Ik vind het ook belachelijk. Â Simyo gaat hard achteruit. Â Tegenwoordig zit je er 2 jaar aan vast ipv 1 jaar
Â
ik betaal nu 9,21 voor 200 belminuten en 10.000 mb. Â En nieuwe klanten maar 8,00.Â
Binnen 4 maanden voor het einde van je contract kun je overstappen naar de huidige tarieven die ook voor nieuwe klanten gelden
Je gaat dan wel weer een contract aan voor 2 jaar of 1 jaar of maandelijks opzegbaar.
Je zit dus niet standaard er weer 2 jaar aan vast.
Echter, een contract van 1 jaar is €1 per maand duurder.
Een maandelijks contract is €2 per maand duurder
Aan jou de keus dus.
Â
Jan.Â
we worden behandeld als slapers. Deden energie maatschappijen vroeger ook.Â
heel veel geld spenderen aan dure advertenties en dat wat je binnen gehaald hebt verwaarlozenÂ
niet zo’n slimme commerciële handeling
ik wordt hier behandeld als een slaper ipv een trouwe klantÂ
Dat is bij alle providers zo. De welkomstaanbieding voor nieuwe klanten zijn altijd het beste. Het behouden van klanten wordt meestal veel minder aan gedaan. Sterker nog, met Simyo's inflatiecorrectie is verlengen bijna noodzaak, want slapen wordt letterlijk afgestraft! Natuurlijk is dan even rondkijken naar ander aanbod ook heel aantrekkelijk.
Simyo doet zoals JanD al zegt geen gepersonaliseerd aanbod. Via verlengen kun je het aanbod van de nieuwe klanten krijgen. Als je echter een provider ziet met een nog beter passend aanbod, dan gaat Simyo jou niets in de weg leggen om over te gaan en hopen ze je misschien een jaar of 2 jaar later weer terug te kunnen verwelkomen.
Â
Â
Wat een antwoord, sorry hoor.Â
je wordt bij alle providers dus als een domme slaper behandeld. Nou dan wordt het dus wisselen elk jaar, net als met de energie en ziektekosten. Bij de energie zijn ze ondertussen al slimmer geworden. Dus een mooie kans voor Simyo om te veranderenÂ
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.