.

Hoelang duurt het voordat ik weer bereikbaar ben?

  • 12 July 2012
  • 3 reacties
  • 486 Bekeken

Badge
Beste,

Maandag 9 juli j.l. is mijn telefoonnummer van mijn vorige provider overgezet naar Simyo. Hierover heb ik bericht gekregen en in dit bericht stond ook dat ik tijdelijk niet bereikbaar ben op mijn telefoonnummer. Het duurt nu inmiddels al 4 dagen, is dit normaal?

Met vriendelijke groet,
Marjolein

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Marjolein Berger,

Volgens ons systeem is je telefoonnummer succesvol overgezet. Je zou daarom gewoon gebruik moeten kunnen maken van je aansluiting met je te behouden nummer. Wat voor melding krijg je als je de Simyo simkaart in het toestel stopt? En wat voor toestel gebruik je?

Groetjes,

Alex
Badge
Beste Alex,

Ik gebruik de iPhone 4S. Bovenin (waar normaal gesproken de provider staat) staat 'Geen service'.
Als ik de simkaart er opnieuw in doe gaat 'ie wel voor korte tijd zoeken, maar uiteindelijk verschijnt er weer 'Geen service'.

Ik heb mijn simkaart geactiveerd volgens de gebruiksaanwijzing. 

Is misschien het probleem dat ik momenteel in Frankrijk ben? Ik heb mobiel bellen in het buitenland bij Mijn Simyo wel aangezet...

Hopelijk komen we eruit!

Groetjes,
Marjolein
Badge +6
Beste Marjolein Berger,

Je dient je iPhone te koppelen aan een pc zodat iTunes wordt geopend. iTunes gaat je toestel deblokkeren zodat de simkaart van Simyo gaat werken in je iPhone. Dit is een stap die gevolgd moet worden wanneer er in de iPhone een nieuwe simkaart wordt geplaatst.

Reageer