.

Beantwoord

Hoe zit het met deze doorschakeling?

  • 1 October 2019
  • 10 reacties
  • 256 Bekeken

Ik had een doorschakeling op het nummer, deze is uit de telefoon waarin de doorschakeling had gezet. Als ik op mijn iPhone die ik nu gebruik ‘doorschakelen’ aanklik blijft het wieltje lopen. Ik heb geen nachtinstellingen noch geblokkeerde nummers. Instellingen al gereset, simkaart opnieuw erin gedaan, tig keer toestel aan- en uitgezet. Alles tevergeefs.
icon

Beste antwoord door ReenP 2 October 2019, 13:45

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi ReenP,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat goed om te horen dat het allemaal opgelost is! 🙂 Dank voor het plaatsen van een update, dat wordt op prijs gesteld!

Laat jij 't weten als je in de toekomst nog eens ergens tegenaan loopt?

@Ray en @Ron H, dank voor de hulp!

Groetjes,
Jihane
Geweldig,

Bedankt voor je terugkoppeling. 😀
Met dank aan de telefonische helpdesk van Simyo is het probleem opgelost. Het zat m in de verbinding van Vodafone (abbonement van het nummer waarop het simyo nummer was doorgeschakeld) en Simyo, dat botste. De Simyo technische dienst heeft de doorschakeling eruit kunnen halen en nu doet alles het perfect. Dank iedereen voor jullie support!
reset heeft niet geholpen..
Reputatie 7
Badge +6
Laat even weten of de reset geholpen heeft zo niet dan zou het zomaar kunnen dat het een iOS 13 probleem is er zijn er namelijk meerderen heb ik gelezen😉
Ik heb IOS 13.3.2, de meest recente IOS versie. (iPhone is een 7S) Zojuist heb ik ook gebeld met de klantenservice en die hopen met een reset van de simkaart het probleem op te lossen.
Reputatie 7
Badge +6
Ik had een doorschakeling op het nummer, deze is uit de telefoon waarin de doorschakeling had gezet. Als ik op mijn iPhone die ik nu gebruik ‘doorschakelen’ aanklik blijft het wieltje lopen. Ik heb geen nachtinstellingen noch geblokkeerde nummers. Instellingen al gereset, simkaart opnieuw erin gedaan, tig keer toestel aan- en uitgezet. Alles tevergeefs.


Je zegt iPhone welke iOS versie heb je?
Dat is apart. Je bent overigens de 2e die ik voorbij zie komen met een soortgelijk probleem.

https://forum.simyo.nl/simkaart-86/wat-gaat-er-mis-met-het-doorschakelen-43498#post197249

Dit lijkt me iets wat alleen Simyo kan oplossen.
Dank je wel maar helaas, ik krijg de melding ‘fout bij uitvoeren verzoek. Onbekende fout’. Ook bij ##20#
Hoi @ReenP

Bel eens ##002#. Hiermee heft je alle doorschakelingen in 1x op.

Laat je weten of het gelukt is?

Reageer