.

Beantwoord

Hoe zet ik mijn voicemail uit

  • 7 January 2014
  • 4 reacties
  • 1525 Bekeken

hoe zit ik mijn voicemail helemaal uit ook als ik ingesprek ben enzo?
icon

Beste antwoord door MartijnR 7 January 2014, 16:25

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Welkom op het forum,

De voicemail kun je instellen met je telefoon. Er zijn verschillende functies die je bijna allemaal zelf kunt instellen. Hieronder staat wat je kunt bellen.
Om je voicemail aan te zetten bel je 12331
Om een welkomstboodschap in te spreken bel je 1233
Om je voicemail berichten te beluisteren bel je 1233
Om je voicemail uit te zetten bel je 12339
Om je voicemail af te luisteren vanaf een vaste lijn of vanuit het buitenland bel je 0612001233. Let op: Maak eerst een persoonlijke code aan in het voicemailmenu. Die heb je nodig als je vanaf een vaste lijn of vanuit het buitenland naar je voicemail belt.
Je kunt zelf regelen op welke manier je een melding wil krijgen van een nieuw voicemailbericht. Dit doe je vanuit het voicemailmenu 1233

http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-zet-ik-mijn-voicemail-aan-uit-22419153

Lukt het hiermee?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi sandrazwaan, welkom op het Simyo forum :)

Je hebt je voicemail nog niet uitgezet, maar als je het doet zoals Martijn® het aangeeft, komt het helemaal goed!


Martijn®; dank je voor het antwoorden!
Badge
Niet helemaal.......

Na al heel lang de voicemail uit hebben staan is deze eind maart weer aangezet en dat is behoorlijk irritant .....

Van mij telefoon is geen belletje richting 12331 gegaan. Dit had ook niet gekunt want ik was niet in Nederland.

inmiddels maar weer 12339 gebeld maar maak hier alstublieft geen gewoonte van voicemail is HEEEEEEEL erg irritant.
Badge +8
Hoi Mafketel,

Bij jou is dat gekomen doordat je aansluiting even geblokkeerd is geweest door te weinig beltegoed. Als de aansluiting dan weer actief wordt na het opwaarderen, dan kan die optie weer aan gaan. Dat is natuurlijk niet wenselijk, maar dat is dus de oorzaak geweest. gelukkig is een belletje naar 12339 gratis :)

Groetjes,
Charlene

Reageer