.

Beantwoord

Hoe lang blijft een niet-afgeluisterd bericht bewaard?

  • 15 July 2014
  • 3 reacties
  • 3219 Bekeken

Hoe lang blijft een voicemail bericht bewaard als ik er voor kies om het bericht pas na de vakantie, thuis af te luisteren? 
Afhankelijk van het antwoord ga ik de optie bericht inspreken aan- of uitzetten gedurende de vakantie.

Alvast bedankt voor de reactie.
icon

Beste antwoord door Dries 16 July 2014, 12:05

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi vrijheidsgenieter,

Welkom op het forum :)

Je berichten blijven een week bewaard, zodat je ze kunt afluisteren wanneer het jou uitkomt 🙂 Of je een voicemail afluistert of niet, maakt niet uit. Vanaf het moment dat een voicemail binnenkomt, blijft het bericht 7 dagen bewaard. Als je ze wil opslaan dan kan dat ook door op toets 2 te drukken. Doe je dat niet binnen de tijd, dan is je voicemail bericht voor altijd verloren...

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?
Dankjewel Dries,

Duidelijk. Bij twee weken vakantie zal ik berichten in de eerste week dus ter plekke af moeten luisteren, de rest kan wachten tot thuis. Prima.


Hoi vrijheidsgenieter,

Welkom op het forum :)

Je berichten blijven een week bewaard, zodat je ze kunt afluisteren wanneer het jou uitkomt Of je een voicemail afluistert of niet, maakt niet uit. Vanaf het moment dat een voicemail binnenkomt, blijft het bericht 7 dagen bewaard. Als je ze wil opslaan dan kan dat ook door op toets 2 te drukken. Doe je dat niet binnen de tijd, dan is je voicemail bericht voor altijd verloren...

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?
Reputatie 2
Badge +6
Hoi vrijheidsgenieter,

Ja dat zou je inderdaad kunnen doen 🙂 Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, dan help ik je graag verder!

Reageer