Ik heb zojuist een E-sim gekocht om te bellen. Ik heb twee nummers, nog mijn buitenlandse nummer en nu mijn nieuwe Nederlandse nummer van de E-sim.
Hoe bepaal ik met welk nummer ik bel? Ik wil er graag zeker van zijn dat ik met mijn E-sim bel
Dat ligt aan jouw toestel. Waarschijnlijk kun je ergens instellen welke simkaart voor bellen wordt gebruikt en soms ook welke simkaarten actief zijn.
Hoi
Bedankt voor je bericht.
Het is inderdaad toestel afhankelijk zoals
Hier kan je de stappen terugvinden voor het schakelen tussen / instellen van je sim lijnen voor Apple en hier voor Android.
Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag.
Groetjes,
Ashley
Dankjewel
Ik heb een iPhone 11 en iOs-versie 16.3.1
Ik heb op de link gekeken maar ik begrijp het eerlijk gezegd niet zo goed. Er staat aangegeven dat je de ‘standaardtelefoonlijn’ hebt, gaat dat om de sim die je het meest gebruikt of gaat dat om de sim waarmee je wil bellen?
Hoe kan ik instellen dat ik mijn E-sim enkel gebruik voor bellen? Of waar kan ik zien dat het zo misschien al is ingesteld?
Bij de "Standaardtelefoonlijn” selecteer je de simkaart, waarmee je wilt bellen.
Hoi
Bedankt voor je bericht.
Zoals
Stel onder mobiel netwerk in welke sim je wilt gebruiken voor mobiele data. Zet hier ook de optie 'Sta schakelen tussen mobiele data toe' uit. Zo voorkom je dat er internet wordt gebruikt met beiden sims.
Groetjes,
Ashley
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.