Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik SMS voor het buitenland uitzetten?

• January 21, 2026
  • 1 reactie
  • 10 Bekeken

Gebruik een usb met simkaart om klanten te smsen. Buitenland bellen/internet staan uit. Elke maand extra kosten buiten bundel voor sms naar buitenland welke ik niet heb verstuurd. Hoe voorkom ik sms naar buitenland? 

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Outlaw,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat er alsnog sms'jes naar het buitenland worden verstuurd!

Ik heb zojuist even meegekeken op jouw aansluiting maar ik zie dat de optie '’bellen in en naar het buitenland'’ is uitgeschakeld op 21 januari. Voor deze datum stond de optie aan. Ik zie ook dat er na de 21e geen sms'jes meer zijn verstuurd naar het buitenland. Het zou dus nu niet meer moeten voorkomen dat er tegen jou wil in sms'jes naar het buitenland worden verstuurd.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid.

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten. 

Groetjes,
Amy

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • January 22, 2026

Hoi ​@Outlaw,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat er alsnog sms'jes naar het buitenland worden verstuurd!

Ik heb zojuist even meegekeken op jouw aansluiting maar ik zie dat de optie '’bellen in en naar het buitenland'’ is uitgeschakeld op 21 januari. Voor deze datum stond de optie aan. Ik zie ook dat er na de 21e geen sms'jes meer zijn verstuurd naar het buitenland. Het zou dus nu niet meer moeten voorkomen dat er tegen jou wil in sms'jes naar het buitenland worden verstuurd.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid.

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten. 

Groetjes,
Amy