.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn bundels activeren na afwijzing nummerbehoud?

  • 5 December 2012
  • 5 reacties
  • 371 Bekeken

Hallo,

zoals in de titel staat; Hoe kan ik mijn bundels activeren na afwijzing nummerbehoud?

Mvg Piet Johan
icon

Beste antwoord door Wayne 6 December 2012, 14:43

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey Piet johan,

Dat kan door contact met de klantenservice op te nemen. Als je in een reactie op dit bericht laat weten dat je jouw bundels definitief wilt activeren met het nu nog tijdelijke telefoonnummer, zullen wij dit voor je realiseren.
Hey Piet johan,

Dat kan door contact met de klantenservice op te nemen. Als je in een reactie op dit bericht laat weten dat je jouw bundels definitief wilt activeren met het nu nog tijdelijke telefoonnummer, zullen wij dit voor je realiseren.


Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice? want ik kan het echt niet vinden?
Hey Piet johan,

Dat kan door contact met de klantenservice op te nemen. Als je in een reactie op dit bericht laat weten dat je jouw bundels definitief wilt activeren met het nu nog tijdelijke telefoonnummer, zullen wij dit voor je realiseren.


Dan is bij deze bevestigd dat ik mijn bundels wil activeren op mijn huidige nummer !
Krijg ik ook een melding/bevestiging dat mijn bundels geactiveerd zijn ?
Reputatie 2
Badge +1
Hey Piet johan,

Bij dezen bevestig ik dat wij jouw bundels hebben geactiveerd. Je kan vanaf 18.00 gebruik maken van jouw abonnement binnen de bundels.

Reageer