.

Beantwoord

Hoe kan het dat er voor Mijn Whatsappberichten sms'jes in rekening worden gebracht?

  • 12 February 2017
  • 41 reacties
  • 525 Bekeken


Toon eerste bericht

41 reacties

Badge
Whatsapp is gewoon bekend toch ?
Op elke telefoon hetzelfde ....
Badge
Hoi , Ik heb sinds 21-12-2016 een Acer Zest Plus maar de sms-sen waren van mijn vorige telefoon
Dat was een Acer Liquid Z520.
Die heeft mijn man nu en die is leeg gehaald toen hij die kreeg.
Dus daar schiten we niet veel mee op ben ik bang .
Laten we beginnen bij het begin..

Welke telefoon heb je?
Badge
Help dus om uit te zoeken wArom er zoveel smssen staan terwijl ik nooit sms gebruik ..
Badge
En wTsapp is op elke telefoon hetzelfde volgens mij
Badge
Nou hier schiet ik dus niets mee op.watsapp kent iedereen en daar staan mijn gesprekken in.een app voor sms heb ik niet .Ik heb naar een tv programma 2 x een sms gestuurd naar 3030 .En een keer geantwoord naar mijn vriendin toen ik niet thuis was ..Dus geen WiFi had.verder alleen de bekende watsap. Groen rondje. Dus rara hoe kan dat
In de berichten app zelf vind je dat. Hoe het pictogram van de app eruit ziet verschilt per telefoon.

Maar er zijn uitgaande sms berichten geregistreerd en dat gebeurt niet zomaar.
Badge
Er klopt gewoon iets niet .Ik doe alles met watsap maar er staan heel veel sms'jes op Simyo
Badge
En waar kan ik dat vinden....Trouwens ..Als iemand mij apt en ik antwoord en omgekeerd ..Blijft het toch appen
Nee hij bedoelt het logboek van de berichten app op je telefoon. Want het lijkt erop dat je berichten hebt gesmst i.p.v. via Whatsapp..
Badge
Niets want ik heb een nieuwe telefoon
Badge
Bedoel je datagebruik ?
Wat zie je in het logboek van de telefoon?
Badge
En eerst stond er bij de sms 2 cent en de laatsten allemaal 10 cent ...5X zoveel .. klopt dat
Badge
Dat heb ik al gedaan...Gewoon naar mij bekende nummers...Zussen . Schoonzussen. Dochters. .Waar ik mee app ...
Als je doorklikt kun je ook zien naar welke nummers je zou hebben gesmst volgens het overzicht. Misschien verklaart dat het één en ander..

Reageer