.

Vraag

Herinnerings SMS ?

  • 25 February 2012
  • 2 reacties
  • 426 Bekeken

Badge
Ondanks mijn regelmatig abo heb ik toch voor ruim € 34 over mijn budget verbeld wat totaal niet mijn bedoeling is/was: NEVER. Met in de veronderstelling dat mijn 1000 smsen aanstond. Mijn Beltegoed is dus nu helemaal op.
Je hoort en leest (ook hier) dat er aardige overschrijdingen zijn van en door veel abonnees. Tuurlijk ligt het bij de abonnee om bepaalde kosten in de gaten te houden, maar zo mogelijk een alert smsje zal niet verkeerd zijn.
Kan er een herinnerings-SMS/ SMSALERT verstuurd door SIMYO worden wanneer je [u][i][b]SIMonly bel -en sms/ (data) tegoed[/b][/i] (bijna) bereikt is danwel overschreden wordt?
Doe je er uberhaupt niets op uit dan ligt het helemaal bij de abonnee.
IK zou het erg op prijs stellen, wanneer dit zal worden geintroduceerd.

Ik verneem graag reactie(s).

Met vriendelijke groet,
Peter

2 reacties

Badge
Jij bent nog één van de weinigen die smst. Ik whatsapp tegenwoordig alleen maar, stuur hooguit 10 smsjes per maand. Koop dan maar gewoon een smsbundel, dan ben je toch overal vanaf?
Verder zou ik 3gwatchdog installeren voor het bijhouden van het dataverbruik. Overal bij vrienden waar ik kom probeer ik op hun netwerk te internetten. Scheelt weer in het verbruik.
Reputatie 2
Badge +4
Welkom op het forum Peter Plante,

Het is helaas niet mogelijk om een limiet in te stellen of een notificatie te ontvangen als de bundel (bijna) op is.
Je kan het verbruik in de gaten houden door in te loggen op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Je gebruikersnaam om in te loggen is het mobiele nummer, het wachtwoord heb je zelf gekozen tijdens de bestelling. Het verbruik wordt circa 8 keer per dag bijgewerkt.

Groetjes,

Manisha

Reageer