.

Beantwoord

Heeft mijn verloren simkaart invloed op mijn aanvraag voor nummerbehoud?

  • 28 June 2016
  • 5 reacties
  • 144 Bekeken

ik heb ongeveer een week geleden simonly abonnemet afgesloten en nummertbehouden aangevraagd. Afgelopen weekend is mijn telefoon gestolen ,ik heb nieuw simkaart ontvangen van houdige provider . tijdens nummer behouden aanvraag had ik nummer van oudesimkaart door gegeven. Heeft dit invloed op mijn aanvraag?. moet ik opnieuw nummer behouden aanvraagen .?
icon

Beste antwoord door Jihane 29 June 2016, 12:13

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ik zou gewoon even afwachten. Als de aanvraag voor nummer behoud wordt afgewezen gewoon een nieuwe indienen.
Nummerbehoud is al goed gekeurd maar met het nummer van oud simkaart. Ik weet niet of het overzetten van mijn telefoon nummer zou belemmeren?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mori,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je telefoon is gestolen! Gelukkig hoef je je geen zorgen te maken over je nummerbehoudaanvraag 😉 Zoals je al aangeeft is hij gewoon goedgekeurd en is het nu nog een kwestie van afwachten tot het daadwerkelijk plaatsvindt (25 juli). Een simkaart heeft daar geen invloed op.

Mocht het onverwachts toch misgaan kun je, zoals Wimj12 zegt, gewoon een nieuwe aanvraag indienen. Maar ik verwacht dat dit nu soepel zal verlopen.

@ Wimj12: Dankjewel voor je reactie, Wim!

Groetjes,
Jihane
Dankje wel voor reacties van jullie beiden wim en jihane
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mori,

Heel graag gedaan! Als je nog andere vragen hebt, hoor ik dat graag :)

Groetjes,
Jihane

Reageer