Skip to main content

.

Beantwoord

Heb ik mijn datalimiet wel of niet bereikt?

ik heb nog 10.456 datalimiet te goed, maar telefoon zegt datalimiet bereikt hoe  kan dit?

groet John

Beste antwoord door Groentjuh

luckytops schreef:

moet ik dat op mijn eigen toestel ook aanpassen terwijl ik het wel in mijn abonnement wel heb??

Vele toestellen met Android bieden de mogelijkheid om op het toestel zelf een limiet in te stellen. Dan stopt het toestel zelf na een bepaald gebruik door dan de dataverbinding uit te zetten.

Mocht dat ingesteld staan op een lagere hoeveelheid data, dan stopt je toestel zelf voordat al jouw MBs op zijn. Deze pagina legt uit hoe dat op Android werkt.

Kun je controleren of die limiet niet verkeerd is ingesteld?

Bekijk originele reactie

8 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2371 reacties
  • 25 maart 2025

Hoi ​@luckytops,

Bedankt voor je bericht. 

Zojuist heb ik even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie inderdaad dat je nog MB's over hebt voor deze maand. Ik zie daarom ook niet dat wij een sms hebben verstuurd naar dit nummer dat je internetbundel op is. 

Heb je hier wellicht een screenshot van? Dan kijk ik even mee.

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • 3 reacties
  • 25 maart 2025

ja maar het internet doet het ook niet terwijl ik nog mb’s oiver heb

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2371 reacties
  • 26 maart 2025

Hoi ​@luckytops,

Dan denk ik eerder dat dit met de verbinding te maken hebt, je hebt inderdaad nog genoeg MB's. Voor nu heb ik even een reset uitgevoerd op de internetoptie van jouw simkaart. Zou je de telefoon voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan worden voltooid? 

Mocht de reset niet hebben geholpen dan wil ik je vragen om de simkaart in een andere telefoon te testen. Zo kunne we sneller achterhalen waar het probleem zich precies bevindt.

Groetjes,
Amy

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • 4045 reacties
  • 26 maart 2025

Heb je geen datalimiet binnen het toestel zelf ingesteld (die nog op een kleinere databundel is ingesteld), die nu voorkomt dat je over die ingestelde limiet gaat?

• auteur
  • Beginner
  • 3 reacties
  • 26 maart 2025

moet ik dat op mijn eigen toestel ook aanpassen terwijl ik het wel in mijn abonnement wel heb??

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • 4045 reacties
  • antwoord
  • 27 maart 2025
luckytops schreef:

Vele toestellen met Android bieden de mogelijkheid om op het toestel zelf een limiet in te stellen. Dan stopt het toestel zelf na een bepaald gebruik door dan de dataverbinding uit te zetten.

Mocht dat ingesteld staan op een lagere hoeveelheid data, dan stopt je toestel zelf voordat al jouw MBs op zijn. Deze pagina legt uit hoe dat op Android werkt.

Kun je controleren of die limiet niet verkeerd is ingesteld?

• auteur
  • Beginner
  • 3 reacties
  • 27 maart 2025

hallo groentjuh

bedankt voor je info en je link.

thanks   John

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2561 reacties
  • 28 maart 2025

Hi ​@luckytops,

Bedankt voor je bericht. 

Fijn om te zien dat je geïnformeerd bent door ​@Groentjuh! Super bedankt voor je hulp ​@Groentjuh 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer