.

Beantwoord

gisteren overgezet met nummerbehoud maar nog steeds geen verbinding

  • 1 September 2012
  • 7 reacties
  • 515 Bekeken

Badge
Hallo mijn iphone abbonement is gisteren 31-8-2012 overgenomen van tmobile met nummerbehoud maar ik heb vandaag 1-9-2012 nog steeds geen service. Ik heb de sim kaart op tijd geactiveerd...... kunnen jullie hier z.s.m. iets aandoen want ik ben nu niet bereikbaar.

Groet, 

Mo
icon

Beste antwoord door Wayne 4 September 2012, 14:10

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey mootje,

Volgens mijn gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van jouw abonnement. Zou je even kunnen bevestigen dat dit het geval is?
Hallo, 

Mijn nummer is gister (4-9-'12) overgezet. Aangezien ik abbonnement heb +internet, ga ik er van uit dat internet het nu ook doet ZONDER wifi. Maar dit is niet het geval.. Hoe kan dit? Ik heb die stappen al gevolgd met: namen toegangspunten: mobiel netwerk etc.. Uit/Aan gezet..

M.v.g. Aaf
Badge +6
Beste Aaf,

Graag verneem ik van je van welk merk toestel je gebruik maakt zodat ik je van de juiste instellingen kan voorzien.
Ik heb de samsung galaxy y young gt-s5360
Badge
Hey mootje,

Volgens mijn gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van jouw abonnement. Zou je even kunnen bevestigen dat dit het geval is?


Hoi Wayne,

Alles doet het idd nu, moest mn iphone even aan de itunes leggen om de tmobile settingen eruit te halen, daarna deed ie het meteen perfect!

Bedankt voor de reactie!

Groet, 
Mootje
Badge +6
Ik heb de samsung galaxy y young gt-s5360

Beste Aaf,

Ik heb je een email gestuurd met de juiste instellingen voor je toestel voor het internet.
Badge +6
Hoi Wayne,

Alles doet het idd nu, moest mn iphone even aan de itunes leggen om de tmobile settingen eruit te halen, daarna deed ie het meteen perfect!

Bedankt voor de reactie!

Groet, 
Mootje


Beste Mootje,

Blij te horen dat het allemaal werkt.

Reageer