Skip to main content
antwoord

Geen/weinig bereik....

  • June 27, 2024
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Hoihoi, ik ben enorm tevreden over jullie behalve dat ik nu verhuisd ben en hier in Ravenswoud vaak weinig tot geen bereik heb. Het liefst blijf ik bij Simyo, maar als jullie het niet aan gaan pakken ben ik genoodzaakt naar Vodapfone over te stappen.. 

Willen/gaan jullie wat doen aan het bereik?

Ik heb zelf al op de dekkingskaart gekeken en hier geen dekking.

Graag hoor ik van jullie

Groetjessss

Beste antwoord door Ashley

hi @Xxjbxx,

Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met Simyo! 😊

Het is jammer om te horen dat je nu netwerk problemen ervaart. 

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en je dekking bekeken. Ik zie inderdaad dat je op een locatie woont met helaas een wat slechtere dekking. In zulke situaties kan er een netwerkklacht ingediend worden. Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres? Wij pakken dit dan samen op.

Groetjes,
Ashley

1 reactie

Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud-moderator
  • antwoord
  • June 28, 2024

hi @Xxjbxx,

Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met Simyo! 😊

Het is jammer om te horen dat je nu netwerk problemen ervaart. 

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en je dekking bekeken. Ik zie inderdaad dat je op een locatie woont met helaas een wat slechtere dekking. In zulke situaties kan er een netwerkklacht ingediend worden. Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres? Wij pakken dit dan samen op.

Groetjes,
Ashley