Skip to main content

.

Hoihoi, ik ben enorm tevreden over jullie behalve dat ik nu verhuisd ben en hier in Ravenswoud vaak weinig tot geen bereik heb. Het liefst blijf ik bij Simyo, maar als jullie het niet aan gaan pakken ben ik genoodzaakt naar Vodapfone over te stappen.. 

Willen/gaan jullie wat doen aan het bereik?

Ik heb zelf al op de dekkingskaart gekeken en hier geen dekking.

Graag hoor ik van jullie

Groetjessss

hi @Xxjbxx,

Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met Simyo! 😊

Het is jammer om te horen dat je nu netwerk problemen ervaart. 

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en je dekking bekeken. Ik zie inderdaad dat je op een locatie woont met helaas een wat slechtere dekking. In zulke situaties kan er een netwerkklacht ingediend worden. Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres? Wij pakken dit dan samen op.

Groetjes,
Ashley


Reageer