Ik kan vanaf 10 augustus 2013 geen sms meer ontvangen en versturen? Is er een storing in het postcodegebied 5317?
Bladzijde 1 / 1
Wat zijn je twee letters van de postcode kan ik even kijken voor je of er onderhoudswerkzaamheden zijn. ik kan gewoon sms's.
En als je je telefoon opnieuw opstart doet hij het dan?
En als je je telefoon opnieuw opstart doet hij het dan?
@blaastest waar kan jij zien of er werkzaamheden zijn?
@erickiel gewoon op de kpn site. kan je zo zien of er werkzaamheden zijn.
@blaastest oke bedankt ik wilde eigenlijk bekijken of kpn netwerk wel voldoende bereik heeft bij een vriendin hier
als ik daar ben gaat telefoon over op 2g en dus geen internet meer of zeer traag
100 meter verderop allees weer 100%
als ik daar ben gaat telefoon over op 2g en dus geen internet meer of zeer traag
100 meter verderop allees weer 100%
hier kan je dat zien http://www.kpn.com/web/show/id=2591512
Wat zijn je twee letters van de postcode kan ik even kijken voor je of er onderhoudswerkzaamheden zijn. ik kan gewoon sms's.
En als je je telefoon opnieuw opstart doet hij het dan?
Ik hen mijn telefoon uitgezet en mijn simkaart eruit gehaald. Na een kwartier alles weer teruggezet en hij deed het weer. Mijn vraag: kan dit liggen aan een niet bij apple maar bij Group Deal gekocht oplaadsnoer???
Denkt het niet als het gewoon een oplaadsnoer van apple is. kan het daar niet aan liggen. anders zou dat mischien kunnen. weet niet zeker. mooi dat de telefoon het weer doet.
Welkom op het forum chrisp,
Goed om te weten dat het is opgelost. Of ervaar je ook problemen met het bellen zoals je in dit topic aangeeft?
@blaasbeest. Bedankt voor het meedenken. Normaal gesproken nemen wij hier bij de klantenservice contact op met de technische dienst van KPN. De informatie die we daar kunnen ophalen is vaak meer up to date dan informatie die je op de website van KPN kunt vinden.
Groetjes,
Alex
Goed om te weten dat het is opgelost. Of ervaar je ook problemen met het bellen zoals je in dit topic aangeeft?
@blaasbeest. Bedankt voor het meedenken. Normaal gesproken nemen wij hier bij de klantenservice contact op met de technische dienst van KPN. De informatie die we daar kunnen ophalen is vaak meer up to date dan informatie die je op de website van KPN kunt vinden.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.