.

Beantwoord

Niet kunnen smsen/bellen

  • 8 August 2013
  • 4 reacties
  • 340 Bekeken

Badge
Hallo

Ik kan sinds vanochtend niet meer bellen of smsen in Nederland. Ik heb wel ontvangst met mobiel internet. Als ik wil bellen staat er: Niet aangemeld bij netwerk. Wat kan ik hier het beste aan doen? Ik had hier een keer eerder last van, toen werd mijn simkaart gereset. Kan ik dit ook zelf fixen? 
icon

Beste antwoord door Charlene 9 August 2013, 13:49

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +8
Hallo

Ik kan sinds vanochtend niet meer bellen of smsen in Nederland. Ik heb wel ontvangst met mobiel internet. Als ik wil bellen staat er: Niet aangemeld bij netwerk. Wat kan ik hier het beste aan doen? Ik had hier een keer eerder last van, toen werd mijn simkaart gereset. Kan ik dit ook zelf fixen? 


Hoi Janmark,

Wat is de postcode waar je dit hebt? Dan kijk ik of er misschien werkzaamheden zijn op het 2g netwerk (waar je mee belt). Omdat het de vorige keer heeft geholpen heb ik weer een reset gedaan. Maar wat je zelf in die aard kunt doen is je toestel even helemaal uitschakelen (ook de batterij eruit) en dan na minstens 10 minuten weer aanzetten. Ook dan gaat de simkaart zich opnieuw aanmelden.

Groetjes,
Charlene
Badge
ik heb precies hetzelfde in postcode 5317 
In postcodegebied 7701EW is ook een probleem met sms en bellen.
Reputatie 5
Badge +10
ik heb precies hetzelfde in postcode 5317

Hoi chrisp,

Ik zie dat je deze vraag ook in dit topic hebt gesteld. Om het forum overzichtelijk te houden, wil ik je vragen in het vervolg je reactie in 1 topic te plaatsen. Ik zie trouwens dat het inmiddels is opgelost :)

In postcodegebied 7701EW is ook een probleem met sms en bellen.

Welkom op het forum Stefanie12345,

Om je beter te kunnen helpen, heb ik wat meer informatie nodig. Wat voor probleem ervaar je precies met sms-en en bellen? Van wat voor toestel maak je gebruik?

Heb je je toestel al een keer aan/uit gezet?

Met meer informatie kan ik samen met de technische dienst gerichter naar een oplossing zoeken.

Groetjes,

Alex

Reageer