Skip to main content
Hoi,



Sinds vanmorgen heb ik geen signaal meer op mijn Samsung Note 2, zowel in Leeuwarden(8913HT) als in Drachten(9202KZ).

Ik heb een simkaart van t-mobile en vodafone in mijn toestel gehad, die werken juist wel.



Acties die ik zelf heb ondernomen en niet heeft geholpen:

* Simyo simkaart in ander toetstel geplaatst.

* fabriek herstel uitgevoerd op Samsung note 2



Alvast bedankt
Hoi,



Sinds vanmorgen heb ik geen signaal meer op mijn Samsung Note 2, zowel in Leeuwarden(8913HT) als in Drachten(9202KZ).

Ik heb een simkaart van t-mobile en vodafone in mijn toestel gehad, die werken juist wel.



Acties die ik zelf heb ondernomen en niet heeft geholpen:

* Simyo simkaart in ander toetstel geplaatst.

* fabriek herstel uitgevoerd op Samsung note 2



Alvast bedankt




Hoi Samme,



Welkom op het forum :)



Uit je bericht maak ik op dat je simkaart in het andere toestel ook niet werkte?

Ik zie dat je inmiddels ook telefonisch contact hebt gehad en dat ze je simkaart opnieuw op het netwerk hebben gezet. Heeft dat resultaat opgeleverd?



Ik hoor het graag van je.



Groetjes,

Charlene
Helaas niet, ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd dus hopelijk is het straks opgelost.
Helaas niet, ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd dus hopelijk is het straks opgelost.



Hoi Samme,



Kan je laten weten of de vervangende simkaart de oplossing is geweest? Wij vernemen graag je bevindingen. 🙂
ik heb ook erg slecht bereik sinds een paar weken in groningen, gesprekken vallen ook steeds uit hierdoor !
ik heb ook erg slecht bereik sinds een paar weken in groningen, gesprekken vallen ook steeds uit hierdoor !



Hoi mer,



Om je goed te kunnen helpen heb ik iets meer informatie nodig.

was je bereik voorheen wel goed? Wat voor toestel gebruik je? Heb je de simkaart al in een ander toestel kunnen proberen?

En op welke postcode ervaar je dit probleem?

Ik heb voor de zekerheid je simkaart opnieuw op het netwerk gezet. Als je je toestel even helemaal uit kunt schakelen en dan daarna weer aan, kunnen we zien of dat wat heeft opgeleverd.



Ik hoor het graag van je,

Groetjes,

Charlene
Ik kan nu helemaal niet meer bellen gebeld worden !! super vervelend, ik verwachtte zeer belangrijke telefoons en kan nu niks meer ! ik heb er al sinds de ochtend last van ! er wordt gezegd dat het om administrauivgbe redenen is terwijl alles is betaald en ik genoeg minuten over heb. bereik is ook nomaal. wat kan dit zijn?  
Ik kan nu helemaal niet meer bellen gebeld worden !! super vervelend, ik verwachtte zeer belangrijke telefoons en kan nu niks meer ! ik heb er al sinds de ochtend last van ! er wordt gezegd dat het om administrauivgbe redenen is terwijl alles is betaald en ik genoeg minuten over heb. bereik is ook nomaal. wat kan dit zijn?  





Hoi Mer,



Ik heb je vraag hier beantwoord.
ik heb gisteren meerdere keren uit en aan gezet maar hij deed het niet. dus pas om 11.05 doet hij het weer, dus 1 dag niet kunnen bellen en gebeld worden, schande. ik neem aan dat er een vergoeding ofzo plaats gaat vinden?
ik heb gisteren meerdere keren uit en aan gezet maar hij deed het niet. dus pas om 11.05 doet hij het weer, dus 1 dag niet kunnen bellen en gebeld worden, schande. ik neem aan dat er een vergoeding ofzo plaats gaat vinden?

Hoi Mer,



Jouw opmerking heb ik hier voor je beantwoord.



Groetjes,

Charlene
sinds ik een andere telefoon heb, merk ik dat het bereik beter is nu. hopen dat het zo blijft.
Hoi mer,



Ik heb hier een reactie gegeven. Houd je je reacties voortaan in 1 topic?



Groetjes, Charlene

Reageer