.

Beantwoord

Geen service op iPhone 5

  • 10 August 2014
  • 4 reacties
  • 591 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hi Simyo,

Ik heb een probleem, namelijk; ik heb geen service. Ik heb al gekeken op het forum en zag iemand met dat probleem alleen zit het bij mij iets anders. Er staat searching...
Dat heb ik laatst al is gehad en sinds gister weer. Sinds gister heb ik dus al geen service en dat is onhandig aangezien ik dan niet kan bellen, smsen en geen gebruik kan maken van 3G. Ik heb een iPhone 5S.

Groetjes, Roos
icon

Beste antwoord door Charlene 11 August 2014, 15:49

Bekijk originele reactie

4 reacties

Ik heb al een aantal keer mijn iPhone opnieuw opgestart maar zonder resultaat.
Badge +8
Hoi Roos2,

Welkom op het forum 🙂 Goed dat je het komt vragen.

Ik heb je aansluiting even bekijken, maar daar staat alles actief. Je zou dus gewoon een netwerk moeten kunnen vinden.
Heb je dit op 1 locatie? Of op meer plaatsen? Als het op 1 locatie is, dan ontvang ik graag de volledige postcode van je, dan kan ik nagaan of er daar iets aan de hand is met het netwerk daar.
Wat ik je ook aanraad, is om even een handmatige reset te doen met je iPhone. Dat doe je door op de aan/uitknop te drukken, tegelijk met de ronde knop. De sim gaat zich dan opnieuw proberen aan te melden, en je raakt geen gegevens kwijt.

Laat je het me even weten of dat verandering geeft?

Groetjes,
Charlene
Nee, ik heb het overal. Ik heb het nu al non stop sinds zaterdag..
Ik heb gister al gebeld met Simyo en een medewerker heeft mijn sim gereseted helaas zonder resultaat. ik heb ook al een aantal keer mijn iPhone gereseted (bovenste en ronde knop) en aan/uit (alleen bovenste) gezet. In een andere iPhone 5s doet mijn sim het wel, daarom ben ik vandaag langs de Apple Store gegaan. Een medewerker daar heeft mij geadviseerd mijn iPhone te herstellen via iTunes en als dat niet werkt weer naar mijn provider te bellen. Bij het herstellen komt er een foutcode en ik kan nu niet op mijn telefoon... Morgen daarvoor weer apple store.. Als het herstellen morgen (hopelijk) lukt maar het Zoeken... probleem blijft voordoen geef ik een belletje.
Maar toch bedankt  voor je hulp!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Roos2,

Wat vervelend zeg, dat het nog niet is gelukt. Als je simkaart het doet in een andere iPhone, betekend dat het aan jouw iPhone ligt helaas 😞. Ik snap in dit geval ook niet waarom de medewerker van de Applestore je daarna weer naar Simyo zou wijzen, onlogische zet.

Wat ik je adviseer (voordat je naar Simyo belt) even een andere simkaart in jouw telefoon te proberen, zo weet je zeker waar het aan ligt!

Ik hoop dat het je lukt om gauw weer te bellen!

Reageer