.

Beantwoord

Geen service na portering

  • 13 May 2013
  • 7 reacties
  • 468 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Vandaag is mijn nummerportering ingegaan. Vanaf 10u geen bereik meer met KPN, mijn oude netwerk. Inmiddels de hele dag geen bereik met mijn nieuwe simkaart in het toestel. Ipv KPN staat er Geen service. Tweemaal gebeld met de klantenservice, opnieuw de simkaart gereset en de telefoon af en toe uitgezet en de mededeling "na half zes werkt het". Na half zes werkt de klantenservice niet en mijn simkaart ook nog niet. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Charlene 17 May 2013, 14:53

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Blijf af en toe je toestel uit en weer aan zetten. Ik weet dat het ineens weer kan werken.
Sinds gisterochtend doet mijn oude simkaart van kpn het niet meer maar kan ik ook nog geen gebruikmaken van simyo. Reeds paar keer cntact gehad met de klantenservice en zij verzekerden mij dat het voor gistermiddag 17.30 zou werken. Regelmatig aan en uitgezet maar zonder resultaat.

Inmiddels zit ik 24u zonder telefoon. Mijn vorige portering duurde precies 15 minuten en was twee jaar geleden. Wat gaat hier mis?!

Mijn telefoon is iphone4.
Nog steeds werkt het niet.

Simyo, is dit hoe jullie een nieuwe klant verwelkomen? Ik wil een oplossing.
Opgelost. Bleek niet aan Simyo te liggen!

Had tijdens abonnement bij KPN een vervangende iphone gekregen, deze had toch een simlock. Excuses...
Wat betreft de klantenservice daar hoef je niks van te verwachten. Ik wilde graag antwoord op een factuur van 360 euro. Nadat ik teveel vragen stelde zei de medewerker dat hij het hierbij ging laten terwijl ik niet eens antwoord had gekregen op mijn vraag. Simyo zo jagen jullie klanten weg. Ik ben al weg. Ik stel iedereen voor hetzelfde te doen goedkoop is duurkoop
Reputatie 4
Badge +8
Wat betreft de klantenservice daar hoef je niks van te verwachten. Ik wilde graag antwoord op een factuur van 360 euro. Nadat ik teveel vragen stelde zei de medewerker dat hij het hierbij ging laten terwijl ik niet eens antwoord had gekregen op mijn vraag. Simyo zo jagen jullie klanten weg. Ik ben al weg. Ik stel iedereen voor hetzelfde te doen goedkoop is duurkoop


Zeer ongenuanceerd bericht Maurits.
Adios!
Badge +8
Vandaag is mijn nummerportering ingegaan. Vanaf 10u geen bereik meer met KPN, mijn oude netwerk. Inmiddels de hele dag geen bereik met mijn nieuwe simkaart in het toestel. Ipv KPN staat er Geen service. Tweemaal gebeld met de klantenservice, opnieuw de simkaart gereset en de telefoon af en toe uitgezet en de mededeling "na half zes werkt het". Na half zes werkt de klantenservice niet en mijn simkaart ook nog niet. Wat nu?

Opgelost. Bleek niet aan Simyo te liggen!

Had tijdens abonnement bij KPN een vervangende iphone gekregen, deze had toch een simlock. Excuses...


Hoi wou,

Is het inmiddels gelukt om de simlock van de telefoon te verwijderen?
Of heb je al een andere oplossing?

Groetjes,

Charlene

Reageer